Bubblar vidare
Ja, här bubblar vi vidare alla bubblor!
Ja, här bubblar vi vidare alla bubblor!
Grattis Selma på 1-årsdagen! Vilken jättesöt tjej det var i tidningen idag! Hoppas att ni får en toppendag!
jeaxx: Shoppa lugnt!
Vilken huvudvärk jag har! Ska strax gå till ÖF så kan jag ta mig en kopp kaffe där! Ha en bra dag tjejer!
Å en till 1-åring stort GRATTIS till Selma!!! Måste kolla in tidningen så fort jag orkar få mig några kläder! Blir det kalas för er del?
Birgitta, ja det var verkligen länge sen! Hoppas vi ses snart, är dock osäker på om jag kan vara med nästa ons, tror Micke ska va pappaledig så jag får ju söka jobb och inte fika
På tal om träffas? Den där konserten på fredag som Bellybubbsans band har, den var väl i riktigt human tid? kanske kan jag övertala Micke att inte åka och spika så jag får komma ut på fredagsnöje. Nån som har lust på ett glas vin och lite bra musik?
Kirran, var det mysigt när Greggan kom hem? Första gången helt ensam med barn är nog extra tuff också, vad bra att du klarade det ok i alla fall!
Bellis, vad härligt med viktminskningen,måste kännas jätteskönt! Så nu är du numer gift alltså!
4 feb, hej o välkommen hit =) Nu var det ett tag sen men vi kanske ses hos Katarina nästa onsdag då? Vore trevligt =)
Katarina o Belly, Tack för en härlig o trevlig promenad idag. Motion OCH trevligt sällskap! Inte mycket som slår det =)
Tempo, låter som en soft första dag på dagis =)
GRATTIS SELMA!
Mannen o sonen myser i badet för tillfället så jag fick lite tid framför datorn. Snart så är det nog dags för kvällsmacka o en bok i sängen. Naaajs!
Mars, du nämnde nåt om fredag, ska kolla om jag kan hänga på. Låter jättetrevligt ju!
Tack söta ni för alla grattishälsningar!
Nu har äntligen sista kalasgästerna gått och vi är helt slut... Ska fixa lite kvällsmat och sen blir det nog tidig säng här också!
Katarina: Var va ni sen och plockade majs?
Jag kan ju "tyvärr" inte på fre eftersom vi är i sthlm då..
Måste ta surfisan, hon är övertrött...
Tack för grattis!
Tack för fin promenad idag Katarina och Kirran (och Matteosarna såklart). Fin kladdig lunch också Kirran!
Ni får ggggääääärna komma på fredag! Klockan 19 börjar det, vet dock inte ordningen för banden än så jag vet inte hur dags vi spelar. Men vi borde vara först eller tvåa eftersom Jennie Abrahamsson borde spela sist.
Nu har jag gjort ett inlägg i tråd-debatten i den andra tråden. Tycker det är rätt jobbigt alltihop - hur ska vi göra? Lägga ned den här tråden?
Nej jag vägrar lägga ner, ser ingen anledning till varför. Vi är ju vuxna människor och har rätt att umgås som vi vill, precis som andra umgås på andra sätt....? Jag uppskattar vårt bubbelgäng något oerhört och tycker ni är så himla fina å goa allihop tjejer. Jag känner att jag kan vara öppen med er och lita på er. Jag vill att vårt genuina gäng ska vara lika mysigt och härligt som det varit innan!! Tänkte på det häromdagen faktiskt. Vi är ju ändå rätt olika allihop, olika bakgrund, yrken, ålder, olika till sättet och å så och ändå har vi funnit varandra så bra, det är häftigt tycker jag! Jag skulle bli jätteledsen om vi lade ner... Tycker som Mars skrev i andra tråden att det börjar bli väl dramatiskt och väl mycket tjafs, herrejösses, vi har inte gjort nåt kriminellt, vi råkar bara gilla varann
Det va min åsikt!
tjodeloo ja jag håller ju med dig! men nu är ju den här tråden lika offentlig som den andra så då känner nog några att dom måste hålla inne med vissa grejer dom hade velat skriva annars. Och då kanske det är bäst att lösa det på något annat sätt än att fortsätta ha den här tråden? Det var så jag menade. Men det är ju skönt att skriva här så att alla i gänget kan läsa på en gång...ja jag vet inte jag.
Jag håller med dig Bellybusan, nu tänker jag inte avslöja lika mycket snaskiga detaljer om mitt privatliv som jag gjort tidigare Skämt åsido, vi får lösa det helt enkelt!
Hej tjejer!
Tillbaka i lugntet efter en hektisk eftermiddag/kväll i ullareds shoppinghysteri. Nu har vi numkrat upp med höst o vinterkläder för ett helt dagis så nu ska hon nog klara sig lillflisan
Så Muppe: Om du inte hinner shoppa innan vinterkläderna tar slut kan du säkert köpa loss en o annan vinteroverall från Vilja
Feb: Håller oxå med om att det var länge sen sist o träffas gärna snart igen. Nu jobbar jag ju tom september så jag kan bara på em o kvällar.
Kirran: Kul att se dig här igen! Skönt att ha mannen hemma förstår jag. Det är det bästa med att de åker bort ibland...att de kommer hem
Bellybubsan: Du är sååå duktig som kämpar med din futtiga små kilon ....själv planerar jag ju för viktuppgång så jag har lagt allt det där med bantning. Det är så skönt
Katarina: JAg tycker vi kör på en hall istället...dp kan vi ju variera oss ibland.
Mars: Bra skrivet i andra tråden!
Jag kan inte på fredag. Vi får englandsbesök i helgen så vi måst fixa lite hemma på fre. Dessutom är min nuvarande jobb o sovklocka inställd på sängdags runt 21 i vanliga fall. Att man blir så trött av att jobba lite?!
SELMA: *falsksång* Med en enkel tulipan på bemärkelsedan...vi har den äran, vi har den äran att gratuleeera!