• smurfliten

Bubblar vidare

Ja, här bubblar vi vidare alla bubblor!

♥ Emma 050623 ♥ Maja & Molly 070918 ♥
  • Svar på tråden Bubblar vidare
  • Katarina m Leon o Matteo

Muppe, jag är rädd för att det kan vara lite skralt i hyllorna då, men man vet aldrig .
    Härligt att ni fortfarande semestrar och har det bra! Jag såg i sommarnr av små&stora att det hade massa aktiviteter för barn i Göteborgsområdet. Kanske kunde kolla om den innehöll något som Emma skulle gilla när ni ändå är på plats? Kan inte du tänka dig att boka upp dig på en badmintonbana med mig en kväll i veckan då? Eller squash (stavning?)kanske?? Jag vill verkligen inte sacka ihop nu! United ja, det har jag faktiskt inte ens tänkt på... *skäms* Är helt uppe i os .

• Marsbaby

Jag simmar mycket gärna en gång i veckan nu i hösten om det är nån/några som har lust! Jag behöver motivation och sällskap för att ta mig ut tror jag.
    Tyvärr är jag så grymt dålig på badminton så det får jag lov att hoppa över...

stort GRATTIS till söta söta Lilly. Tänk att det var ett helt år sen hon tittade ut, svårt att fatta att det går så fort...

• jeaxx77

Paniken kom igår kväll så nu har vi varit o inhandlat hela höst o vintergarderoben Det blev vinteroverall o höstjacka o väst och tröjor o fleeceställ o mösso ro vantar etc etc (köpmani ) Stövlar har vi sen tidigare men vinterskor återstår. Vi köpt det mesta i 80 men en del i 86.
    Det var dragkamp mellan oss o ett annat par som oxå var på Lindex för att shoppa till sin dotter...vi gick efter varandra o plockade nästan exakt samma saker...det blev lite komiskt. Som tur var så fanns det 2kvar av nästan allt....men sista höstjackan i 80 knep vi framför näsan på dem

Muppe: Vad skönt att ni fortf har semester. Hopps ni får en härlig dag på Liseberg! Fotbollen struntar jag blankt i men jag kan väl hoppas det går bra i den oxå

Jag simmar oxå gärna nån kväll i veckan.

• smurfliten

Grattis Ella på födelsedagen! Hoppas du får en jättebra dag med många paket och god tårta önskar Emma!

♥ Emma 050623 ♥ Maja & Molly 070918 ♥
  • tjodeloo

Grattis till Ella från oss också!

• Kirran

Grattis Ella på födelsedagen!

Inser att jag borde kommentera massor men får göra det nästa gång då jag behöver knoppa nu.

Sitter o surar över att jag o Gregan inte fixade biljetter till Coldplay i Sthlm i höst....nu kostar ståplatser 945! Ja, ja, jag kommer väl över det.....

Det pratades lite löst om att träffas nästa vecka, tisdag, onsdag? Det var väl ett par sidor sen det skrevs om det. Nån som kommer ihåg vad som sas? Skulle jättegärna träffas snaaaart =)

• Moll

Grattis Ella i efterskott...

Kirr, tror det är lunch på IKEA på tisdag. Promenera dit om det är fint väder? Katarina kunde inte eftersom hon skulle ha bil och hämta Leon på förskolan efteråt (eller så var hon rädd för mitt killer-tempo...? ) men jag har ändå tänkt gå bort så häng gärna på så får vi en pratstund! Coldplay alltså, det hade varit fint det!

Jag vill också shoppa nu!!! Ska bli så skönt att få lite inkomst att tala om igen - i höst (iofs från typ oktober- då var vinterkläderna slut eller vad sa vi??) kommer vi ha nästan dubbelt så mycket pengar varje månad jämfört med vad vi haft det senaste året. Ska bli så skönt att kunna fixa saker som man önskat sig - en fungerande telefon, lite kläder, lite frisörbesök etc....

Muppelina, ja det var i fredags natt! Det var roligt och gick bra. Nu på fredag är det alltså på klubb China inne i Jönköping, SF Bios gamla lokal, det är vi, en kille som heter Simon Norrsveden med band och så Jennie Abrahamsson. Det börjar klockan 19 och kostar 70 kronor i inträde. Kom gärna!

• Moll

Eller det var visst jeaxx som frågade om det var i fredags, så ja Jeaxx det var i fredags.

• Katarina m Leon o Matteo

Belly, härligt att det ser bättre ut på pengafronten i höst!

Usch mår dåligt över att vår tråd här har sårat! Vad göra? Det var ju det vi allra minst i världen ville

Svar på tråden Bubblar vidare