• smurfliten

Bubblar vidare

Ja, här bubblar vi vidare alla bubblor!

♥ Emma 050623 ♥ Maja & Molly 070918 ♥
  • Svar på tråden Bubblar vidare
  • tjodeloo

Men vännen Katarina, känner så med er! Fruktansvärt och chockartat.. Vet man någonting om vad för typ av tumör det är? Stooor kram till hela familjen och precis som Mars säger, häv ur dig och älta hur mycket du vill, vi finns här och lyssnar! Eller om det är något annat vi kan göra för dig, säg bara till! *kram*

• Katarina m Leon o Matteo

Tack så mkt goa gulliga ni! Är så underbart skönt att bara kunna glida in här och ventilera! Victors bror med familj bor i Stockholm, det känns jobbigt att man inte kan ställa upp som barnvakt till de äldre barnen eller hälsa på . På lördag har vi släktträff och det kommer kännas då när de inte kommer.. Ja, ja, det ska nog gå bra! De tror i alla fall att det är en godartad tumör men det är bråttom eftersom den håller på att trycka ut ögat :-O.

• Moll

Katarina, vad HEMSKT. Men svägerskans barn klarar sig alltså?? Vilken situation att hamna i alltså... Har dom fler barn?

Belly, ja, lillkillen är frisk och i v.31 så han bör väl kunna fixa det hoppas vi. De har två flickor 4 och 7 år gamla sedan tidigare.

• Kirran

Katarina, läste precis om din svägerska. Vilken fruktansvärd chock för alla! Det finns liksom inga ord....hoppas att kejsarsnittet idag går bra så att både hon och hennes familj kan njuta av den nya bebisen som kommer. Känner verkligen för er, Katarina. Fortsätt skriva o som sagt, säg till om det är nåt vi kan göra för er. *kramar*

Ja, som ni märker så är jag tillbaka från Norge. Hade en härlig vecka där med mycket sol o värme. Nu har vi våra sydafrikanska vänner boende hos oss tills på söndag, sen drar de till Sydafrika igen =( Men det lär väl bli en tripp dit nån gång snart *hoppas* o under tiden finns ju mail o Skype.

Tjodeloo, åh stackars Selman! Inte roligt med getingstick.

Mars, jag o Matheosonnen kommer gärna o hälsar på snart =) Har läst igen lite o från vad jag förstod så blev det ingen bubbelträff? Kanske dags att boka in en då? Antingen hemma hos nån eller ute på en restaurang.

Längtar verkligen efter att se er alla igen!! Känns som det var evigheter sen!

Jeaxx, läste att Marie (är det din kompis hemifrån som var med på en fika på Sesam?) förlorat sin bebbe. Hoppas att de mår okej o att de snart kan glädjas åt en ny bebbe.

Belly, hej på dig! Ja, nu är jag tillbaks igen o tar gärna en promme när det lugnat ner sig lite o vädret skärper sig ;)

Borde kommentera mer men jag vågar inte gå tillbaks en sida o läsa för då försvinner väl mitt inlägg.. skriver mer sen

• muppelina

Goder eftermiddag i stugorna!

Härligt att träffen igår var trevlig - saknar er och vill med ses snart! Sitter här och smågluttar på OS-invigningen och väntar på att mamma och pappa ska komma och ta hand om Emma ett par timmar. Jag och P ska upp på relaxen och bara strunta i att prata barn för ett tag - ska bli skitmysigt!

Usch vad hemskt Katarina med sin svägerska. Hoppas allt gått bra med snittet idag och att operationen nästa vecka även den går bra! Skönt att det är en godartad tumör men läskigt, läskigt är det ändå!

Tjoddan: Stackars lilla Selma med stick! Fick med ett stick när jag och Emma-bus busade i gräset på landet och tur var väl det att inte hon fick sticket  för ONT gör det! (en liten stund) Men för en liten, liten tjej så förstår jag att dte var en hemsk upplevelse!! `

Kirran: härligt att ha er hemma igen! Hur har det blivit med arbete? Fick du som du ville med dagar och tider och veckor?

Marsbaby: Mysigt med djurparksbesök!

Vad gäller roséviner så kommer jag knappt ihåg vad de hette som vio har druckit.... känner nog mest igen etiketterna... Usch då vilken dålig vinkännare jag är!

Bellyboo: Visst var det nu i augusti ni skulle spela igen någonstans här i stan? Vill så gärna komma o lyssna!

Nilwa: Är ni i Götet nu månntro? För det var väl nu ni skulle dit? Hoppas ni njuuuuter och att barnen skött sig här hemma!

Tempo: Haft det skönt i Bunn? Var det svärföräldrarna som bodde där? Har kikat efter er varje gång jag kört igenom i sommar... Har ni något fiskevatten där?

Någon som vill ut och svira senare i månaden? Vi kanske ska ut o fira om det är någon som fyllt år juni, juli eller augisti? (så vi har en anledning så att säga )

• muppelina

Men Jeaxx, glömde ju bort dig.... hoppas ni haft det super i KH! Hejja på i verkstadsarbetet nu! :-P Blir dte ju lååång  tid utan rödvin igen....

• jeaxx77

Katarina vännen, fy vad hemskt för din svägerska. man ska verkligen ålla hårt i sina kära: hoppas kejsarsnittet gått bra idag och att lillkillen kommer ut pigg och kry. hoppas oxå att operationen går bra nästa vecka.

Vi får även hoppas att det går bra för din väninnas sambo så att de kan glädjas över en ny liten bebis framöver.

Massor med kramar till dig!

• jeaxx77

Muppe: JAg fyllde år i april om det kan anses vara en godtaglig ursäkt att dricka vin i augusti?

Tack gullegulle ni för alla tankar! Som sitationen nu ser ut så blir det ingen bebbe i dag eftersom han är så liten vill läkarna hålla honom i magen så länge som möjligt. De har därför fått åka hem och ska nu hålla koll på tumör och bebistillväxt. Usch, måste vara helt fruktansvärd känsla hon har min svägerska. En del i min kropp får inte växa medan den andra måste växa fort. Tack återigen för att ni bryr er!! Känns så hopplöst att vara så långt ifrån..
    Idag har kusinerna kommit hit så vi har varit på sagoäventyr i Bauerlandet och ätit vår sedvanliga lunch på Hemma tillsammans. Imorgon blir det som sagt en lite moloken släktträff. Fast det ska ändå bli trevligt!

Kirran, härligt att ha dig hemma! Hur går det med era S.A. planer??

Muppe, jag vill svira!

Jeaxx, jamen då måste vi ju fira dig!

Svar på tråden Bubblar vidare