Bubblar vidare
Ja, här bubblar vi vidare alla bubblor!
Ja, här bubblar vi vidare alla bubblor!
Jeaxx- tackar, jag tar gärna emot namn och telefonnummer på städdamen. Du kan nog köra ut Vilja till Bunn så tar svärisarna hand om henne också inatt!
Kan meddela att det inte blev så värst mycket shoppat. Varför är det alltid så? När man har avsatt tid och pengar så hittar man inget, all övrig tid ser man hur mycket fint som helst... Ett par byxor blev det i alla fall till slut. Nu ska jag ladda om för mat och vin på restaurang.
Tjingtjing!
Tempo, låter mysigt med lite barnfri tid. Känner igen att man aldrig hittar nåt när man BEHÖVER shoppa men då får du ju en anledning att shoppa igen ;)
Vi hade oxå barnfri kväll på restaurang o det var väldigt mysigt! Åkte in lite tidigare o strosade runt o åt glass o PRATADE. Ibland känns det som om man inte hinner prata om viktiga saker om man inte avsätter tid för just det men som sagt fick vi snacka igenom o planera hösten när vi var barnfria o det kändes skönt.
Jeaxx, vad skönt att få städhjälp vid flytt! Själv skulle jag gärna ha städhjälp men det får nog vänta tills vi skaffat hus (när nu det blir...)
Är lite tråkigt väder för tillfället så det kan hända att det blir lite shopping i em =)
Ha det fint allihop!
Ojoj, hörde detta nu på morgonen.. Vilket självförtroende vissa har Man kan ju inte göra annat än att skratta!
http://www.holytaco.com/2008/06/27/the-douchiest-phone-message-in-history/
Temo: Hur var vuxendejten? Hoppas ni njööööt av att vara själva!! För hur mycket man än älskar sina barn så är dte skönt att vara själva ibland!!
Jeaxx: Lycka till på visningen imon!!! Har ni hittat något bra resmål för dagen?
Nilwa: Jag fick mig ett gott skratt... hur självgod kan man vara liksom!?!? Hoppas er dag varit mysig på alla kalas!!
Kirran: Mysigt med besök!! Har du fått svar av cheferna ang höstens jobb?
Marsbaby: Hoppas du njuter av Stockholm!! Shoppar mycket och äter o dricker gott i goda vänner lag! (är det delar av familjen som också ff bor kvar där?)
Imon drar jag och Emma till landet och lämnar sambon hemma. Ska bli skönt att få vara ute i naturen mycket och få sola, bada, laga god mat, dricka gott vin och faktiskt motionera lite! Igår började jag återigen mitt nya liv! Nu har jag ju kört vv ett tag och har väl gott ner en 5 kilo men nu ska jag börja motionera ordentligt - och igår, hör o häpna - var jag ute och sprang!! Behöver jag tillägga att jag har grym träningsvärk som förmodligen kommer att vara tusen gånger värre imon!?!?!
Förresten - någon som sett filmen Mamma Mia? Ska nog se den då tillfälle ges - verkar vara himla kul!
Tempo: Hoppas att ni hade en trevlig kväll utan barn! Man behöver verkligen komma ifrån ibland.. Längtar ihjäl mig efter vår Gbg-resa!
jeaxx: Hoppas vi inte skrämde dig och Vilja! Vågade tuta eftersom jag såg att hon var vaken! Hoppas visningen går bra idag!!
muppelina: Ha en trevlig vecka på landet! Träna ihjäl dig Duktig du är som både vv:ar och tränar! Heja heja!!
marsbaby: Hoppas att du har en trevlig Stockholms-resa!! Mycket shopping eller ska du göra andra viktiga saker också?
Kirran: Jobbigt att inte veta hur det blir i höst!
Ska alla börja jobba i höst eller vilka ska fortsätta vara hemma? Har ju fortfarande lite småpanik över jobb även om jag inte borde ha det.. Ska försöka att inte tänka på det förrän till hösten kanske.. Om det nu går..
Vi har fortfarande ingen bättring på nätterna.. Är så trött att jag numera käkar 4 tabletter på morgonen.. Förutom p-piller så är det Vitamineral Kvinna, Omega-3 och Rosenrot - allt i förhoppning att bli piggare.. Någon med fler förslag?
Nu ska vi snart äta.. Fetaostfylldköttfärslimpa - mums! Sen blir det väl en promenad i solskenet.. Idag har vi köpt en ny matta till vardagsrummet så nu är det bara en hylla kvar att måla och fixa en ny tavla sen har vi klart vårt nya vardagsrum! Kul att göra om lite när man inte kan flytta!
Ha en bra dag!
Muppelina, tja, jag ringde en av mina chefer o frågade om de kommit fram till nåt men då sa han att de skulle prata efter semestern! Ja, jag pratade ju bara med dem i maj... I alla fall så frågade jag oxå om jag fick ta nåt annat extrajobb o det var okej. Vet inte vad jag ska leta efter dock. Det löser sig väl. Hur blir det för dig? Ska du börja jobba eller blir du hemma i höst?
Övriga bubblor, hur gör ni i höst?
Var o spelade Pay and Play-golf ute på Skinnarebo med ett par kompisar igår. Jätteroligt! När åskan o regnet kom stod vi ihopkurade under ett litet tak som var ca 1 x 1 m. Var nog en rolig syn =)
Nu (läs: när Matheo lagt sig) blir det nog hemmagjorda hamburgare o film snart!
Halloj tjejer!
Hemma efter en härlig helg i dalarna. Även om vädret växlat så har vi verkligen haft det mysigt. Badat, grillat, druckit vin och tjatat massa strunt!
Kirran: Jag börjar ju jobba igen om en vecka. P och jag kommer köra 60% var fram till nyår. Blir ju nyfiken på otrevliga tanten på fiket, berätta mer!
Muppe: Vad härligt med landet! Hojta till om du vill ta en fika eller nåt nån dag!
Nilwa: kul med nytt v-rum! Har ni köpt nya möbler å så? Usch jobbigt att vara så trött som du är... Har inge bra tips å ge tyvärr, hur sover du? Försöker du powernappa nåt på dagarna? Kollat din sköldkörtel? Det är ju många som får rubbningar efter en grav tydligen..
Mars: Åh, vad härligt med Sthlm helt allena, hoppas du har det super!
Tempo: Vilken kanonmysig dag och kväll utan barn! Blir allt lite avis. Selma är sååå mammig just nu...
Nähäpp, plikten kallar, tvätten ska hängas....
Någon som har hört nåt från Katarina förresten? Hoho Katarina var är du? Saknar dig här!!
Nämen hallå! Här händer det grejer! Var så tyst ett tag så jag tog fl-semester . Så fick jag lite abstinens efter att jag såg Nilwa på facebooken och efter lite messande med Stockholmsbruttan.
Belly, grattis så otroligt mycket i efterskott till er stora lilla dam!
Angela, du har ju inte berättat att Micke fått jobb!!! Gud var roligt!! Så glad för er skull!!
Muppe, hoppas ni får trevligt i stugan!
Åh, nu ropar mitt lilla födelsedagsbarn, har lovat att vi ska gå ut och cykla (i spindelmannen dräkt) så jag får återkomma med mina övriga kommentarer.. Kan ju inte låta pojken vänta på sin stora 4 års dag. Puss på er!
Såg minsann lille Leon i tidningen igår. Stora killen! Hoppas hans dag har varit bra!