• smurfliten

Bubblar vidare

Ja, här bubblar vi vidare alla bubblor!

♥ Emma 050623 ♥ Maja & Molly 070918 ♥
  • Svar på tråden Bubblar vidare
  • jeaxx77

Han är verkligen världens bästa Jonas...speciellt efter en flaska vin..

• tjodeloo

Tack för ikväll Jeaxx! Tråkigt att vi va tvugna att pysa så tidigt, men så är det när man tar sitt tunga ansvar som gudmor

Kirran: Kan inte heller ses på fre, jag jobbar då! Ska faktiskt bli skönt att komma igång lite igen efter 5,5 vecka ledigt!

• tjodeloo

Förresten Jeaxx, jag höll bus vaken hela vägen hem! Hon höll låda en stund till härhemma innan hon slocknade i mitt knä *ovanligt*

• Marsbaby

Katarina, jag tror jag också kan 26 eller 27, ska vi prelboka det? Vore så skoj att träffas och bubbla!

STORT GRATTIS Jenny, verkligen helt fantastiskt att det gick så fort!!! Förstår att ni firar med bubbel! Sugen på att höra mer om era framtidsplaner!
    Ja vilken toppenkille han är din Jonas!

Tjodeloo, låter som en härlig semester ni varit i väg på!
    känner du till nåt om Örensbaden och Smålandsgården?
    Har förresren besök av morbro och moster och vi var i Gränna och på Visingsö, superNAJS.
    Förstår att det ska bli lite skönt att börja.

Kirran, vi valde bort Fiket denna gång till förmån för Hallska gården, vi ville inte bli utskällda Annars tycker jag det är mysigt där, trist att ni blev så dåligt bemötta.

Muppe, hoppas du och Emma har en mysig semester på landet med mormor och morfar. Kanske nåt glas Rosé Dánjou slinker ner?

Tempo och Nilwa, jag håller med er, man är liksom jämt och ständigt trött känns det som...
    Trots att jag kom hem från en härlig avkopplande resa till sthlm med tjejmiddgar, uteserveringar och lugna promenader högt på agendan så är jag inte riktigt utvilad.
    Mer semester till mammorna NU.

Kom på att det var första gången sen Stoffe föddes som jag var i väg utan familjen (har varit borta med Micke men aldrig utan honom om ni fattar, på nån tjejgrej eller så), det känns som grymt dumt att man inte åkt i väg lite oftare. Funkar ju lika bra med nåns lantsälle som hotell eller dylikt i nån trevlig stad - om nån är sugen på nån GET AWAY i höst eller så så hojta till! Mina gamla resekompisar verkar ha hittat nya reskamrater medans jag varit hemma och skrotat så jag letar lite efter nya!

• smurfliten

Hej tjejer! Nu äntligen får jag en stund över att sitta ner en stund.. Det är ett hektiskt liv man lever och jag mår inte bra av att ha det såhär.. Ledsen Hoppas att det lugnar sig snart!

kirran: Tack! Tyvärr ingen bättring med sömnen! Inatt var det katastrof!! Molly hade helt fel dygnsrytm och jag sov inte mer än 1,5 h i sträck.. Det var otroligt påfrestande så jag däckade på morgonen och sov ända till 9.20 och då hade Emil lagt in Maja i mitt rum under tiden och jag hade inte hört något! Har det löst sig med jobb? Vad vill du göra? Jag vill också ha ett extrajobb.. Eller kanske egentligen inte för jag vet inte vart den energin skulle komma ifrån men det kanske är det som behövs för att kunna uppskatta mammaledigheten sista tiden..

katarina: Hoppas ni har en trevlig vistelse i Båstad! Har ni en egen stuga där? Vad fin Leon var i tidningen! Kanske jag redan har sagt men jag säger det igen Skrattande

jeaxx: Grattis igen till husförsäljningen! Skönt att ha det klart!

Tempo: Tack för träffen i veckan! Hoppas att du får det lite lugnare nu när Johan har semester också! Hojta till om ni vill hitta på något! Vi kan ju ta bara storbusarna en dag!

marsbaby: Tack du också för träffen i måndags (eller vad var det för dag!?).. Så skoj att se dig och Lisa och "Oliver" Flört

tjodeloo: Det låter så härligt när du skriver att du vill tillbaka till jobbet! Tänk den som kände så! Var förresten (nästan) på ditt jobb idag när systeryster, jag och kidsen var på besök i polisgaraget! Mycket uppskattat!

Vilket tråkigt väder det är idag.. Passar iofs mitt humör iom att jag inte har sovit något knappt.. Ska nog åka en sväng till mina föräldrar sen och hjälpa dom att installera internet.. Frågan är bara om man vågar gå över bron eller om man hamnar mitt i regnskurarna..

Idag var vi som jag skrev lite innan på polisstationen på besök! Emma ÄLSKAR att se polisbilarna (som alla andra barn förmodligen) och jag är så glad att syster tog med oss! Emma var lite rädd för poliserna vi träffade men vinkade glatt när dom åkte iväg med blåljusen och vinkade till oss! Sen vinkade hon till en annan polisbil när vi var på väg hem!
    Nä, nu får det bli en kopp kaffe för att piggna till lite.. Nästa vecka får vi besök från Skåne, ska till bvc, åka och hälsa på Pippi (och lämnar småkottarna hemma!) och sen var det något mer men det kommer ju inte min helglömska hjärna ihåg just nu! Men jag LÄNGTAR LÄNGTAR till Emils och min Göteborgs-resa den 6 augusti - 8 augusti!! Ska bli såå skönt!

Ha en bra helg tjejer!!

♥ Emma 050623 ♥ Maja & Molly 070918 ♥
  • tjodeloo

Asch Nilwa, ni skulle ju varit i Polishuset under eftermiddagen, då hade ni kunnat hälsa på mej också jue...

• jeaxx77

Hej tjejer,

Vill bara önska er en trevlig o förhoppningsvis solig sommarvecka.
    Nu drar vi till Gotland!

Ha det så gott!

• tjodeloo

Mars & Katarina: Jag träffas också jättegärna en sväng nästa helg. Jag kan dock bara den 27e, men blir det då hänger jag gärna på!

• Katarina m Leon o Matteo

Hej, hej! Kikar in ifrån en regningt Jylland där vi STORTRIVS! Kan verkligen rekommendera stugorna etc. Ni får kolla här: www.strandhotellerne.dk/Default.aspx
    Hoppas ni alla har det fint därhemma eller vart ni nu må vara! Nu blir det middag!
    Ska vi prelboka lite kvällsskoj den 27:e då?
    Måste springa.. *kram*

• Katarina m Leon o Matteo

Hemma i från Bowlingen igen...
    Ja, å det jag skulle fått sagt innan också var att vi nu efter en dag på Legoland och en natt i Odense återvänder till stugan i Båstad och stannar där tills den 26:e eller så så nu bortablir jag härifrån ett tag eftersom jag inte internetar på en vecka! Må väl! *kramar*

Svar på tråden Bubblar vidare