• smurfliten

Bubblar vidare

Ja, här bubblar vi vidare alla bubblor!

♥ Emma 050623 ♥ Maja & Molly 070918 ♥
  • Svar på tråden Bubblar vidare
  • Katarina m Leon o Matteo

Tempo, ja, visst var han fin?? Hade ni en kul kväll när ni var ute på tu man hand?? Lät underbaaart!!

Tjoddan, härligt att vara efterfrågad! . Var ute i dina hemtrakter och tokade runt i måndags. Så fint! Hur hade ni det när ni fick lite egentid? Hade det gått bra med hund och barn hos systern?

Kirran, vad jobbigt att inte få besked med jobbet! Dåligt! Hoppas du hittar något annat passande!! Låter i alla fall som om ni har en underbar semester!

Jeaxx, hoppas allt gått bra med visningarna och att det blir en hejdundrandes budgivning! Låter spännande med husbyggarplaner!

Nilwa, låter inget najs allt med en liten dosett-dos till frullen . Hoppas lite sommar kan råda bot på tröttheten! Har faktiskt hört att just rosenrot ska kunna göra susen men att det tar ett tag.. Kollade din Dimitri-länk innan och visste inte om jag skulle skratta eller gråta .

Åh, vi spelar kasta gris och jag kan verkligen inte skriva nu heller... Hann knappt läsa ikapp ju! Kul!! Kände att jag saknar er när jag läser och skulle så gärna träffas när vi är hemma ifrån vår semester igen!! Vad sägs om lite tjejbubbel här den 26:e eller däromkring?? Någon som är på? *kram*

• Kirran

Tjodeloo, ha, ha, ja otrevliga tanten jobbar på Fiket i Gränna o är väl runt 50 skulle jag tro. Hennes syster som stod i kassan den dan var väldigt trevlig dock. Vi hade med oss vårt norsk/amerikanska par o de var rätt chockade över bemötandet. Den här tanten kom ut när vi satt o väntade på vår beställning o röt "Vem har beställt mackor?!" Vi sa lite försiktigt ja o då dängde hon ner tallrikarna med mackorna på bordet o gick surt därifrån. Ja, ja inget att fortsätta att fundera över. Hon hade väl en grymt dålig dag antar jag =)

Åh, känner oxå att jag vill träffas! Nån som vill hitta på nåt på fredag?

Katarina, skulle gärna komma på bubbel hos dig men jag kan bara innan den 25 eftersom vi drar till Norge i 1,5 vecka tidigt den 26. Onsdagen 23 kanske *blinkar med ögonen*

• Kirran

Katarina, tja jag oroar mig inte över jobbet särskilt mycket. Säger mina chefer nej o jag inte hittar nåt extrajobb får jag väl vara hemma till jul (o det är ju inte fel =)
    Grattis till Leon i efterskott förresten!

Nilwa, åh vad synd jag tycker om dig!!! Det är ju fruktansvärt att inte få sova!! Jag blir ett vrak så jag förstår att du inte mår toppen. Hoppas verkligen att det blir bättre snart.

Nähä, nu är det nog dags att packa matsäck för stranden. Matheo har visserligen lite feber men det skadar nog inte med lite luft =)
    Ha det härligt alla bubblor!

• Marsbaby

TACK alla gulliga tjejer för era ord om min sthlmsresa! Hade supermysigt!

Ville kommentera en massa men hinner inte just nu, ville säga till dig Kirran att vi gärna träffas i nån park eller lekvänligt café på fredag förmiddag/lunch (vi får gäster på eftermiddagen).
    Nån mer?

Katarina, nice att se dig här igen. GRATTIS till Leon! Tror vi åker bort kring den 26 men kollar och återkommer!

SNART kommer jag tillbaks och är lite roligare än så här

• Katarina m Leon o Matteo

Kirran, då är vi inte hemma tyvärr!

Nu drar vi till stugan i Båstad och fortsätter sedan för ett par dagar på Väst-Jylland. Ni får ha det så skönt! Får se om ni har lust med bubbeldate när vi kommer hem igen helt enkelt!!

• jeaxx77

SÅLT!!!

Tjohoo vad bra det känns!!
    Är lite småfull efter en flaska bubbel o middag med Tjodeloo o familj..

Jag har inte läst mer men kommenterar i morgon istället...

Nu har köparna en hyresrätt som vi kanske hugger på.
    Vi är så nöjda o firar för fullt med bubbel...ja inte Vilja då..hon somnade gott med sina jeans i famnen

Katarina, jag ringde dig angående dagiset men du kanske är småfull du med?

• Tempo

Stort grattis, Jeaxx! Kan tänka mig att ni fått ett bra slutpris om ni är så nöjda, kul!

Katarina - hoppas ni får en trevlig semester. Jag är sugen på bubbel sedan när ni är åter. Vi åker till Sthlm den 28/7, men visst pratade vi om den 26:e?

Kirran - jag är osäker på om jag kan träffas på fredag. Johan börjar sin semester på torsdag och ev. gör vi en dagstur någonstans. Pratade om High Chaparall (stavas det så?), tror ni en 3-åring har någon behållning av det? Har själv inte varit där på typ 25 år...

Muppe - vad duktig du är som har sådan karaktär på semestern och allt. Om jag fick låna lite av dem skulle jag vara glad...

Vi hade en mycket trevlig vuxenkväll förra veckan och det är ingen underdrift när jag säger att jag är i stort behov av ytterligaren en... Jag är bara så ofattbart trött! Fattar inte var det är, tror jag måste äta lite vitaminer som du, Nilwa. Jag är allmänt trött på att vara föräldraledig, tycker jag är på konstant dåligt humör, har kort stubin som naturligtvis går ut över barnen. Usch, det är inget kul just nu! När får alla mammor semester?!?!?

• jeaxx77

Jag har semetsre Tempo... Jonas tar sin FL på största allvar o låter stackars mamman sova ut närhelst hon vill Men så är han ju världens bästa jonas oxå.

Vi fick bra betalt...bättre än vi någonsin kunnat föreställa oss

• Tempo

Vill din Jonas komma hit och ta mina tjejer också?

• jeaxx77

Inga problem säger han... citat: "kör ner dem till Ekevägen så kan du o Anna sova sked sen"

Svar på tråden Bubblar vidare