• Anonym (ledsen)

dumpad

har blivit dumpad efter 10 år för en annan kvinna han bara känt några veckor,fattar inte hur den som står mej närmast i livet kan göra så mot mej?det gör så ont,hur går man vidare???

• Svar på tråden dumpad
  • Tjosan

Var det han med den fläckiga skjortan eller en annan??

• Who knows

Fläckiga skjortan det var TS dejt

Min slickade mig i pannan!!!!!

• Black roses

Hejsan...
    Förlåt att jag "stövlar" in här, men jag har läst en del av tråden, inte hela, och vill bara säga er en sak...

Jag blev hastigt dumpad för 4 år sedan, aldrig har jag mått så dåligt som då... Hade det inte varit för mina barn, så vet jag inte om jag inte försökt något dumt... Tyvärr...Jag trodde fast och fullt på att livet nu var över, och som ni redan sagt... Det fanns inget, absolut inget som jag inte skulle gjort för att få tillbaka honom...

Idag är jag gift, jag!! Och väntar ytterligare ett barn...

Jag tror fast och fullt på att man måste uppleva det dåliga, för att kunna uppskatta det goda när det kommer ens väg, och det kommer först när man lärt sig "läxan"...

VAd mera som kan vara viktigt att veta är, att jag var 3 barnsmor vid separationen...

Så visst finns det hopp, och jag vill att ni ska veta det...

Mvh M G

• Tjosan

Sorry! Kom bara ihåg en dejt.
    Berätta...
    Slickade dig i pannan, hur kom det sig?? Vad hände??

• Anonym (xXx)

Kanske dags att gå ut och ta sig ett bloss.. dricka lite cola och kasta sig på soffan??

Ni som "känner" mig får gärna skriva om ni vill.. Inboxen är öppen dygnet runt..

Kramar...

• Who knows

Meko Gica

Grattis, vad härligt!!!!
    Bra att du inte gjorde något dumt. Det gjorde jag många gånger, men jag lyckades stoppa mig precis innan och det är jag glad för idag.

• Tjosan

Meko Gica
    Skönt att höra att allt kan bli bra igen. Och att någon vill ha en när man har 3 barn, vilket jag också har. Just nu kan jag inte se åt någon annan än min såkallade man. Jag älskar ju honom. Jag kan bara vänta och se hur framtiden blir. Just nu sitter jag bara i mitt svarta hål och vet inte vart jag ska ta vägen. Skönt att höra att ljuset kan komma tillbaka. Tack

• Who knows

Hur det kommer sig att han slickade mig i pannan, ja du det vette 17, måste ha tiltat ordentligt....

HAde träffat honm, trevlig och normal inte min typ, men ändå helt ok. Krma hej då, då ville han kyssa mig, jag vänder försiktigt ner huvudet, då stryker han bort min lugg lite försiktigt och SLICKAR mig i pannan, längs hela hårfästet!!! Sååååå vidrigt! Ingen mer dejt där inte!
    Men väl flera goda skratt

• Tjosan

Who knows
    Jag skulle inte heller träffat honom igen. issshhhh
    Men dock ett kul minne :)

• Who knows

Tjosan
    JAg kan skicka honom till dig om du vill