dumpad
har blivit dumpad efter 10 år för en annan kvinna han bara känt några veckor,fattar inte hur den som står mej närmast i livet kan göra så mot mej?det gör så ont,hur går man vidare???
har blivit dumpad efter 10 år för en annan kvinna han bara känt några veckor,fattar inte hur den som står mej närmast i livet kan göra så mot mej?det gör så ont,hur går man vidare???
Skönt att det går bra för dig idag Tjosan, tycker det låter som att det är bra om ni flyttar isär iaf en kort stund. Är det meningen att ni ska vara tillsammans så kommer det att bli ni senare iaf Kram
Har också tänkt så. Men så kommer känslan fram att han då kontaktar henne och då är allt kört.
Fast Tjosan, han kan kontakta henne fast ni bor ihop. Och vill han ha henne så kan ni ändå inte bli lyckliga...
Känns elakt men det är sant...
Kram
Who knows skrev 2008-08-26 17:28:10 följande:
Jag vet att det ni säger är sant. Men det kanske är mer frestande att ringa när man sitter helt för sig själv än när man är upptagen. Eller jag vet inte.
Nu har vi i alla fall varit ute och ätit mat. Och barnen tyckte att det var kul. Fast det blev ingen lugn stund. Men han var bekymrad över att inte ha köpt några blommor till mig som jag hade köpt till honom. Men det gör inget sa jag. Du betalar ju för maten! :)
Hoppas er dag har varit okej. Här rullar det bara på. Varken bu eller bä förrän mina tankar vandrar iväg. Så jag försöker inte tänka utan bara va. Då går det bättre. Kommer det alltid vara så?
Det är ju inget liv det heller.
Tittar in lite bara och vinkar till lite innan sänggående
kram till alla som behöver en..
xXx: Tack, jag behöver alltid en kram. Skickar en tillbaka!!
xXx tycker mycket om att kramas och har mååååånga över...
Tjosan
Fast om det är frestande att ringa när man är ensam och han vill vara med dig, så kan han ju ringa dig
Skönt ändå att middagen gick bra och att brarnen njöt.
Det där med tankarna, nä det kommer inte alltid att vara så men just nu har du liiiiite för mkt och då kan det vara bra att göra så här, när kaoset lägger sig, kommer du att kunna plocka in några tankar i taget och bearbeta dem
Kram
who knows
Du vet hur man prickar rätt. Precis det jag vill höra.
Kram på dig