• Anonym (ledsen)

dumpad

har blivit dumpad efter 10 år för en annan kvinna han bara känt några veckor,fattar inte hur den som står mej närmast i livet kan göra så mot mej?det gör så ont,hur går man vidare???

• Svar på tråden dumpad
  • Tjosan

xXx
    Inte bra. Själv mår jag hyfsat idag. Har inte haft några gråtattacker alls. Skickar över en stor kram. Hoppas det hjälper att jag tänker på dig. Hatar all sådan här skit som kommer av otrohet. Fattar inte hur man kan såra någon så. Men det är ju jag det. Försök göra något så du inte tänker hela tiden.

• Anonym (ledsen)

xXx har du vänner att umgås med eller sitter du bara själv och är ledsen?jag mår bättre när jag tar mej ut och umgås med vänner!många kramar till dej!

• Anonym (ledsen)

hej tjosan,skönt att du har en bra dag,har jag med,tack vare vänner och kloka ord!

• Tjosan

TS det är så skönt att få vara sig själv en liten stund och slippa tänka och gråta. Kul att du också har en bra dag. Vill att xXx också ska ha det. Ring till någon vän, gå ut en sväng. Gör något och sitt inte bara och tänk. För då mår man som sämst.

• Anonym (xXx)

Min vänskapskrets är nästan helt bestående av par.. En ensam man kan vara ett "hot" på fester..

Tackar ödmjukast för kramar.. Tror inte jag fått en kram sedan ja jag kommer inte ens ihåg..

• Tjosan

xXx
    Stackars dig. Vet hur det känns. Just nu är jag den enda som heller inte har någon. Alla verkar lyckliga och man vill inte störa. Men ringa och prata lite skit kan man i alla fall göra tycker jag. Det mår du bättre av. Kan skicka över en kram till. Själv älskar jag att kramas. Så får jag ingen, så tar jag mig en. :)

• Anonym (xXx)
    Tjosan skrev 2008-08-22 21:51:18 följande:
    xXxStackars dig. Vet hur det känns. Just nu är jag den enda som heller inte har någon. Alla verkar lyckliga och man vill inte störa. Men ringa och prata lite skit kan man i alla fall göra tycker jag. Det mår du bättre av. Kan skicka över en kram till. Själv älskar jag att kramas. Så får jag ingen, så tar jag mig en. :)
    FÖr blyg att jaga ut på stan i jakt efter kramar SÅ jag får ta emot dina Tjosan Älskar också att kramas...
  • Anonym (xXx)

Who knows skrev 2008-08-22 22:04:49 följande:

Kram till er alla
    Tack *myser*
  • Anonym (xXx)
    Tjosan skrev 2008-08-22 21:51:18 följande:
    xXxStackars dig. Vet hur det känns. Just nu är jag den enda som heller inte har någon. Alla verkar lyckliga och man vill inte störa. Men ringa och prata lite skit kan man i alla fall göra tycker jag. Det mår du bättre av. Kan skicka över en kram till. Själv älskar jag att kramas. Så får jag ingen, så tar jag mig en. :)
    Var tvungen att titta in hos den kramiga tjosan men var mest text (och listar du ut vilket besök jag var vill jag fortfarande vara anonym här )