• Anonym (ledsen)

dumpad

har blivit dumpad efter 10 år för en annan kvinna han bara känt några veckor,fattar inte hur den som står mej närmast i livet kan göra så mot mej?det gör så ont,hur går man vidare???

• Svar på tråden dumpad
  • Anonym (xXx)

Nä jag känner nu att det INTE kommer bli ett plåsterförhållande.. Det som jag kan tänka mig som plåster skulle vara sex, men är det någon jag vill ha förhållande med så kommer jag att gå in helhjärtat i det.. Med liv och lust...

• Who knows

xXx
    Bra, för då skulle du bara bli sårad igen och det är ju inge roligt...
    SKöt om dig! Kram

• Tjosan

xXx
    Min dag är inte så bra heller.
    Men min "man" ringde och sa att jag var tvungen vara med på ett möte då vi har företag ihop. Det kändes lättare efter det. Skönt att bara komma hemifrån. Tänka på något annat.

Skickar en kram till dig. Och lyssna på Who knows det hjälper. :)
    Tack för att du finns här!!

Nu ska jag iväg med barnen. Tur är väl det, för då får jag tänka på något annat igen.
    Dagen började inte så bra för jag har bestämt för att gå ut på lördag. Och han ska ha barnen då. Han sa hur jag skulle se ut för att folk inte ska uppfatta mig fel och så. Han började nog tänka lite på om jag skulle träffa någon. Har var så ledsen och jag med. men men....Jag vill att han ska må dåligt och inte veta vart han har mig. Så han inser vad han har gjort mot mig. Fast jag skulle ju inte göra något mot honom, men det behöver han inte veta just nu eller??

Måste gå, ha det tills vi ses igen!!

• Who knows

Tjosan
    Nä, det behöver han inte veta
    Kram

• Anonym (ledsen)

xXx,känner lika som du med saknaden,vet inte riktigt om jag saknar honom eller saknar någon..........

• Anonym (ledsen)

Who knows,hur år du idag då,när det är eran dag,hoppas du mår skapligt iallafall!kram

• Who knows

Tack TS, jag mår bra. Låter kanske konstigt men jag gör det. Trodde aldrig att jag skulle kunna säga det, men äntligen är jag klar med honom
    Han är en av mina bästa vänner, men vi kommer aldrig att bli mer än så igen.

• Tjosan

Who knows
    Skönt att kunna vara vänner. Det kan jag bara vara så länge han inte väljer att ta henne och flytta ihop. Är han själv kan jag klara av att vara vänner inte annars.