• Anonym (ledsen)

dumpad

har blivit dumpad efter 10 år för en annan kvinna han bara känt några veckor,fattar inte hur den som står mej närmast i livet kan göra så mot mej?det gör så ont,hur går man vidare???

• Svar på tråden dumpad
  • Anonym (ledsen)

glad och tacksam att ni finns där tjejer!kram på er!

• Black roses

Tjosan..
    Jag har genomlevt de stadierna jag med... Man tror faktiskt fullt på att "jag får aldrig mer uppleva lyckan"... SOm tur är, så är även det en lögn...
    Paniken, ilskan, sorgen ALLT detta hör faktiskt till att känna, men som who knows sa, du kan faktiskt bara låta dem passera ibland...

Ju längre tiden går, desto mer främmande blir faktiskt dessa känslor, och idag kan jag se tillbaka på den tiden med en objektiv blick... Och jag kan även erkänna att jag har inte enbart dåliga tankar runt den tiden... Jag har nämligen insett vad jag vill ha tack vare detta... Vet inte om detta låter riktigt klokt för dig där du befinner dig idag...

Men en liten tanke... OM ni skulle fortsätta, hur skulle er framtid kunna se ut??? Hur skulle tillvaron se ut för dig och barnen???

Detta kan låta hårt, men jag menar det inte så...

Tillit, respekt och förtroende är viktiga stöttestenar i ett förhållande... Det är bl a på dem man bygger lyckan...
    Och jag tycker att du förtjänar att vara lycklig...

Mvh M G

• Black roses

Anonym (ledsen) skrev 2008-08-25 07:10:32 följande:

Meko Gica,vilka kloka ord,jag tar till mej det du säger och läser det om och om igen!idag är första dagen jag vaknar i min nya lilla lägenhet(har bara kört saker förut)och jag är glad,en ovanlig känsla nuförtiden!fast jag var väl inte så glad när jag levde med honom heller alla gånger förstås !kommer säkert att ramla ner i mitt svarta hål igen många gånger,men just nu njuter jag av att må bra en liten stund iallafall!kram!
    Den lilla stunden hoppas jag verkligen känns bra... Och även om det kommer små eller stora bakslag, så kommer stunderna med känslan av glädje att komma oftare och vara längre...

Orsaken?? Ja du, det kan finnas flera skäl, men främst är det att du har börjat små steg tillbaka till dig själv, och att du kanske för första gången kunnat slappna av, och släppa garden lite...

Var lite ego nu, och känn efter vad vill DU nu... Det är du minst av allt värd...

Mvh M G
  • Who knows

Sköt om dig lite extra mkt imorgon Tjosan! Kram

• Tjosan

Tack till er alla.

Ni prickar in era ord så rätt.

Vet ju varken ut eller in just nu. Men jag hoppas det blir som ni säger. Att det finns ett ljus längre fram.
    Vill ju verkligen må bra och vara lycklig. Just nu känns det som alla är lyckliga utom jag. Jag kanske redan fått så mycket lycka att jag inte vet om den kommer igen. För lycklig har jag varit. Det är därför det känns så hårt.

När han inte är hemma vet jag inte om jag vill ha honom längre. Men när han är hemma så vill jag bara få känna närhet och tjuva till mig en kram då och då. För det får jag.

Who knows
    Du minns vad jag har för dag i morgon. Gulligt av dig.
    Vi ska ut och äta hela familjen. Vi är ju dock en familj fortfarande som bor under samma tak.

Skickar en kram till er som behöver det.

• Black roses
    Tjosan skrev 2008-08-25 21:11:27 följande:
    Tack till er alla. Ni prickar in era ord så rätt.Vet ju varken ut eller in just nu. Men jag hoppas det blir som ni säger. Att det finns ett ljus längre fram.Vill ju verkligen må bra och vara lycklig. Just nu känns det som alla är lyckliga utom jag. Jag kanske redan fått så mycket lycka att jag inte vet om den kommer igen. För lycklig har jag varit. Det är därför det känns så hårt.När han inte är hemma vet jag inte om jag vill ha honom längre. Men när han är hemma så vill jag bara få känna närhet och tjuva till mig en kram då och då. För det får jag.Who knowsDu minns vad jag har för dag i morgon. Gulligt av dig.Vi ska ut och äta hela familjen. Vi är ju dock en familj fortfarande som bor under samma tak.Skickar en kram till er som behöver det.
    Lycka till imorgon...

Jag var också lycklig, så lycklig så jag var rädd att det var för mycket...
    Och självfallet ÄR man inte lycklig när man lever under sådana omständigheter som du gör just nu... Och man vet inte ut eller in... Och man vill inte ta i han med tång, för att sen tjuva sig en kram... Jag har varit där jag med ser du....

Kom ihåg, det är endast du som kan skapa din egen framtid, ingen annan...

Kram M G
  • Anonym (ledsen)

tjosan,mina tankar kommer också att vara hos dej imorgon,lycka till!kram

• Immini

Mina tankar är hos dig idag Tjosan!!
    Var nu lite extra ego o tänk på dig själv.
    Lycka till!

• Tjosan

I dag har jag shoppat loss! :)

Min man ringde precis och grät i telefon.
    Jag hade skickat blommor till jobbet. 3 st röda rosor. Som står för varje barn vi har. Jag älskar ju mannen. I kväll ska han bjuda på middag ute.

Vet inte varför allt känns bättre när vi sagt att vi ska flytta isär. Nästan så jag inte vill det längre, fast det kanske är bra ändå. Vem vet, inte jag.

Uppdaterar mer senare. Ha det så bra tills dess. Kramisar till er. Ni är bäst!!! Skulle inte klara så mycket om jag inte hade er.