• Anonym (ledsen)

dumpad

har blivit dumpad efter 10 år för en annan kvinna han bara känt några veckor,fattar inte hur den som står mej närmast i livet kan göra så mot mej?det gör så ont,hur går man vidare???

• Svar på tråden dumpad
  • Tjosan

Måste nog lägga mina stackars barn nu. De sitter och tittar på film. Så jag säger godnatt så hörs vi en annan dag. Försök att tänka positiva tankar!! Kram

• Tjosan

Nej tack jag står gärna över.! :)

• Black roses

Who knows skrev 2008-08-22 22:37:54 följande:

Meko GicaGrattis, vad härligt!!!!Bra att du inte gjorde något dumt. Det gjorde jag många gånger, men jag lyckades stoppa mig precis innan och det är jag glad för idag.
    Tack så mycket... Vad jag är glad att även du lyckades låta bli den "enkla" lösningen, världen hade gått miste om så mycket om du fullföljt...

Mvh M G
  • Who knows

Tack

Black roses skrev 2008-08-22 22:45:05 följande:
    Tack så mycket... Vad jag är glad att även du lyckades låta bli den "enkla" lösningen, världen hade gått miste om så mycket om du fullföljt... Mvh M G
  • Tjosan

Ska ut med min "man" ikväll. Vi får väl se hur det går. Än så länge är vi vänner i alla fall. Och jag älskar honom. Hör av mig här senare. Kram till dem som behöver det. :)

• Black roses
    Tjosan skrev 2008-08-22 22:39:38 följande:
    Meko GicaSkönt att höra att allt kan bli bra igen. Och att någon vill ha en när man har 3 barn, vilket jag också har. Just nu kan jag inte se åt någon annan än min såkallade man. Jag älskar ju honom. Jag kan bara vänta och se hur framtiden blir. Just nu sitter jag bara i mitt svarta hål och vet inte vart jag ska ta vägen. Skönt att höra att ljuset kan komma tillbaka. Tack
    Det minsta jag kan göra...
    För som nog du förstår, så älskade jag den mannen av hela mitt hjärta, och jag såg inget liv utan honom...
    Idag är jag glad över att det gick som det gick... Konstigt men sant...
    Det gjorde ju att jag äntligen fick lära känna äkta lycka, och äkta kärlek...

Och vet du vad?? Den väntar även på dig...

Barn eller ej, så om någon älskar dig, då älskar den även dina barn, då de är en del av dig...

Mvh M G
  • vargzaga

Blev dumpad av mitt ex för drygt 9år sedan. Vi hade varit hop i 12år och gifta i flera år. Han dumpade mig när jag behövde honom som mest, för jag låg på sjukhus många mil hemifrån.......Som tur va hade jag vänner och familj som ställde upp på mig, dom kollade lägenheter åt mig, för att jag hade ingenstans att ta vägen då mitt ex helt enkelt kastade ut mig ur vårt hem....

Kan säga så här. Det är det bästa som har hänt, att han kastade ut mig...Men det tog tid att repa sig, men med hjälp av familjen och en underbar psykolog, så kom jag sakta tillbaka.

Träffade en kille genom vänner och han kom att betyda mycket för mig. Men bränd och rädd så flydde jag undan honom hela tiden. Men han gav mig tid och bara fanns där för mig......Nu har vi varit tillsammans i 8år och gifta i snart 4år....och trodde inte man kunde vara så här lycklig och tillfreds med livet.....

Kan råda er att ta kontakt med nån utomstående att prata med, för det hjälpte mig mycket. Även om allt känns tungt och jobbigt nu, så lättar det med tiden....

Önskar er alla lycka till i framtiden...
    kram

• Tjosan

Men det värsta är att jag tror att denna man jag har är "the one and only". Kommer inte finnas någon som honom. Han är allt och har allt man kan önska sig. Han vet ju inte själv varför han var otrogen. Han vet inget just nu. Han ska titta på ett radhus ikväll. Men ändå känns vi närmare varandra igen. Vet inte om jag vill att han ska flytta, men kanske bra att pröva att vara isär. Men vill ju inte egentligen. Hatar allt det här. Det är så svårt. Är så rädd att han försvinner.

Annars gick det bra igår. Vi var ute och hade ganska kul. Men roligare har jag haft. Bara jag och killar. :)