• Anonym (ledsen)

dumpad

har blivit dumpad efter 10 år för en annan kvinna han bara känt några veckor,fattar inte hur den som står mej närmast i livet kan göra så mot mej?det gör så ont,hur går man vidare???

• Svar på tråden dumpad
  • Who knows

TJosan
    Jag har aldrig träffat hans tjej. Känner ingen agg mot henne, men tror inte vi kommer att bli bästa vänner

• Anonym (ledsen)

Who knows,hur kan du vara vän med nån om gjort dej så illa?går det verkligen?

• Who knows

TS
    Ja ah du, jag vet inte riktigt. Men jag ser väl det inte bara som att det var hans fel att förhållandet inte höll. Sedan så har jag aldrig varit vuxen utan honom, så vi är ju sådan stor del av varandras liv. Han är viktig för mig

• Anonym (ledsen)

skönt att det kan vara och kännas så!själv känner jag sånt hat mot min man för att han lämnar mej med inte bara min sorg utan även med ansvaret för våra hundar och stora skulder!

• Tjosan

Jag känner som er båda. Vill och kan så länge han är själv. Men sedan vill jag inte för han har sårat mig så mycket att han är inte värd att vara min vän.

• Who knows

Förstår er tjejer, men jag kan inte gå runt och hata honom. Det tar för mkt energi av mig, men jisses ibland har han inte varit värd en plats på denna jord

Kram och ha en så bra dag ni kan

• Tjosan

Idag har det varit/är en ganska bra dag. Varför vet jag inte. Bara känns okej.
    Det var nog den där kramen från Who knows i morse som gjorde att allt känns okej idag. Tack!!

• Who knows

Skönt att det har varit en okej dag Tjosan, skickar en kram till så kanske kvällen oxå blir okej
    Kram

• Tjosan

Man tackar och bockar. Tack för att du är en sådan solstråle.