• Ung kvinna

virkning/stickning/sömnad

Hej! Jag älskar virkning och sömnad!
    Stickning gillar också.

Jag startar därför denna tråd och hoppas att det dyker upp flera här på FL med samma hobby!

Just nu är jag inne på virkning och undrar om någon har mönster till kylskåpsmagneter? (virkade)
    Jag skulle vilja ha mönster till dom små klänningarna och hattar mm.
    Jag skulle gärna även vilja ha mönster till andra söta små virkade alster! Gärna baby-motiv!

Själv har jag en länk med mönster till mini-grytlappar om någon vill ha.
    (Man kan ha dom som magneter på kylskåp eller till dockhus mm)

• Svar på tråden virkning/stickning/sömnad
  • Fru Indosaurie

pucken:

Jag kommer gärna och hämtar den.

Nej mitt säsongskort tappade jag ju bort efter att ha använt det 2 ggr.
    ehum. 1700 kr kastade jag där.

Men vi har ju bil =)
    Vart är det du bor? *senil*

inte posten, det är för dyrt ;)

• pucken

fru
    jag vet, posten är dyr. därför jag inte beställer några handtag från panduro,till min rosväska. hittade ju inga när jag letade idag *muttrar* kan inte du gå in på panduro och köpa ett par till mig? du får pengar för dem när/om ni kommer med bil =) såna här vill jag ha!
    www.pandurohobby.se/order/ProductServlet&aid=512776

och vi bor i västerhaninge, mot nynäshamn du vet..

• Fru Indosaurie

pucken:

Men gud jag är ju HELT senil alltså.
    Jag tänkte skriva i det förra inlägget att jag kan köpa med ett par sånna. Minnet är bra men kort. =)
    Men du, jag tror inte att den länken funkade..
    Just ja. Västerhaninge.. Där har ju jag jobbat.. eller var det i haninge? haha.
    S E N I L
    Men du, Fred brukar köra mig. haha. Får han följa med? *ber om lov*

• pucken

fru
    skumt, länken funkar för mig... aja, jag sökte på handtag och sen fanns det "väskhandtag plexiglas 2 st" i två färger tror jag. jag skulle vilja ha de som kostar 68 kr. vad besvärlig jag känner mig =)
    klart fred får följa med! och det var i haninge du jobbade har jag för mig =)

• pucken

men jösses, jag måste ju lägga mig! ska upp tidigt och baka tårta till svärfar. och sen jobbar jag ju tidigt nästa vecka, måste vakna tidigt så jag kan somna tidigt =) himla planerande!

fru
    du kan ju säga när du kan komma. vi jobbar 6-14 den här veckan, och 14-22.30 veckan efter, så de tiderna kan inte vi =)

god natt! hörs imorgon antar jag =)

• pucken

fru
    jag hann precis logga in och så fanns det ett alldeles nypostat inlägg i gästboken =)
    ni MÅSTE ju inte komma ohc hämta väskan nu, jag har inga problem med att vänta till skolstarten, men det är ju jag det=) alternativt kan man mötas den 15 aug innan jag drar till skåne, för då är jag på t-centralen.

vet du, jag har bakat operatårta idag =) ska lägga in en bild på den så får du va fin den blev!

• Fru Indosaurie

pucken:

Men, du ser vad bra =)
    Klart vi MÅSTE komma dit och hämta den, haha.
    Jag ska prata med Fred när han vaknar. Jag var så trött att jag knappt orkade prata när han kom hem kl 07 ;)

operatårta? vad är egentligen det? Ser fram emot bild =)

• pucken

fru
    det är prinsesstårta, men med sylt. har precis fått lära mig att en prinsesstårta bara innehåller vaniljfyllning =) finns bild nu!

i övrigt kan ni komma vilken dag ni vill den kommande veckan, så länge det är efter 15 =) så hinner jag hem och kan byta!

Svar på tråden virkning/stickning/sömnad