• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • Maskros67

Hej sötnosar Kyss

Jag vet att ni bara menar väl o vill mitt bästa, men jo, det blev lite för tungt att höra mitt i all ledsenheten.
    Vet nog att ni har rätt, men det måste kännas rätt för mig också. Har ju inte haft nån kontakt med honom sen mailen i måndags, så jag vet inte riktigt vad jag känner just nu.
    Förutom att jag längtar som faaan efter honom förstås, men om det är efter just honom, eller om det är efter att ha nån att krama o som hör av sig, det kan jag inte säga förrän jag träffar honom på söndag.

Igår var det fullspikat, box direkt efter jobbet, sen hem o släppa in hästarna, duscha o kasta i sig en panpizza, o sen åka iväg o dansa i tre timmar. Det var kul men lite slitigt, är trööööttt idag.

Caribe: förstår att det känns kluvet med ÄD, har själv haft alla de funderingarna. Kanske det är bättre att spara pengarna till ÄD, eller chansa på att sista ivf-en lyckas. Det är nånting som bara du o mannen kan avgöra.

Xena: åh va roligt att shoppa barnkläder

CC: sitter en magnet på mitt kylskåp som säger: man ska kyssa många grodor innan man hittar sin prins. Sååå sant

Kram allihopa!

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • copycats

Hej

Maskros: Klart att det blev tungt att höra mitt i allt elände!! Förlåt om jag gick på för hårt. Det är faktiskt bara DU som i slutändan kan avgöra hur du ska agera och göra! Du är en klok och stark kvinna och jag är övertygad om att vad du än beslutar dig för så blir det bra. Skulle det mot all förmodan inte bli bra så får du gråta ut hur mycket du vill här sen. Du fixar detta gumman

Ja tydligen ska man avverka ett visst antal grodor...och även paddor....innan man får sin prins. Men så länge så njuter jag av friheten att få göra vad jag vill utan att behöva visa hänsyn. Det är så skööööönt Män får vänta...jag har en date med mig själv innan jag har tid med dem

• Sommar prinsessan

Hello...
    Ja det där med förhållande är ju fasiken inte lätt,suck!

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • Maskros67

Tack CC SS: hur går det för dig då?

• Sommar prinsessan

Haha så mycket plats finns inte på FLSkrattande
    Tror inte att han riktigt begriper vad det är jag försöker få fram..
    Funderar på att låna en kompis killes lägenhet ngn vecka för att F ska ta sig en funderare över vad HAN vill å hur han tänkt sig med framtiden. Jag vet ju hur jag vill å inte vill ha det!
    Han anser att jag inte ställer upp på honom längre å att jag inte visar att jag älskar honom heller....Förvånad

• Sommar prinsessan

CC måste jobba annars hade jag redan suttit i din soffa.Kyss
    Sedan är min bil på verkstan!

• copycats

Så synd. Det hade gjort dig gott att komma bort en helg!

• copycats

Nu ska jag handla lite

SS: Ring mig sen gumman

• Maskros67

Usch Sessan, så tråkigt att höra.....

Åh va jag vill gå hem, har haft noll motivation på jobbet idag.

Hoppas alla får en underbar helg! Själv ska jag försöka komma ikapp lite på hemmaplan.

Kram alllihopa!

Svar på tråden VIHPS VIII