Hej sötnosar 
Jag vet att ni bara menar väl o vill mitt bästa, men jo, det blev lite för tungt att höra mitt i all ledsenheten.
Vet nog att ni har rätt, men det måste kännas rätt för mig också. Har ju inte haft nån kontakt med honom sen mailen i måndags, så jag vet inte riktigt vad jag känner just nu.
Förutom att jag längtar som faaan efter honom förstås, men om det är efter just honom, eller om det är efter att ha nån att krama o som hör av sig, det kan jag inte säga förrän jag träffar honom på söndag.
Igår var det fullspikat, box direkt efter jobbet, sen hem o släppa in hästarna, duscha o kasta i sig en panpizza, o sen åka iväg o dansa i tre timmar. Det var kul men lite slitigt, är trööööttt idag.
Caribe: förstår att det känns kluvet med ÄD, har själv haft alla de funderingarna. Kanske det är bättre att spara pengarna till ÄD, eller chansa på att sista ivf-en lyckas. Det är nånting som bara du o mannen kan avgöra.
Xena: åh va roligt att shoppa barnkläder 
CC: sitter en magnet på mitt kylskåp som säger: man ska kyssa många grodor innan man hittar sin prins. Sååå sant
Kram allihopa!