• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • Sommar prinsessan

Hej Caribe.
    Ser fram emot en hund å mansfri helgFlört
    Hur ser dina helgplaner ut?
    Ja det är en rejäl summa ni ska ut med!
    Ska du fortsätta med akupunkturen ända till det är dags att åka till Finland?
    Kramiz

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • Cahela

Xena: Du har helt rätt. Jag har inte berättat om mina och X:ets försök för A.
    Jag har sagt att jag har kollat det som går att allt ser bra ut.
    Jag fick Pergo utskrivet av min gyn i mars men jag har inte börjat med dem ännu. Tänkte göra det när jag får mens men den har varit så sparsam sista månaderna så jag vet inte om jag har mens eller något annat? Om det inte blir bättre snart med blödningarna så tänkte jag kontakta gyn.

Gift med A.
  • ProPPens

Hej vänner!!

Tänkte bara berätta att vi har nu tråd, så ni hittar oss i fortsättningen!!!

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m37120037.html

Sen ville jag berätta att det är positiva vindar i tråden, så ni inte blir överraskade.

Caribe Fy bubblan vad dyrt!! Hoppas du kan göra avdrag!!!! Men som sagt funkar det så är det ju värt varenda öre!!!

• Maskros67

Hej tjejer!

Xena: jo, det är så jag börjar känna med hästarna. Har haft båda sen de var föl, så det är banne mig inget lätt beslut. Har hängt som en tung filt över mig ända sedan i somras....

Känner när man bor själv också att man blir så himla låst o alla pengar går till hästarna som jag inte längre känner att jag får så mycket tillbaka av, de går mest där som två lurviga dåliga samveten

Var ju skillnad när J o barnen bodde hos mig, då var vi flera som delade intresset.

Ja, jisses att det ska kosta så mycket pengar att få bli förälder.

Sessan: hoppas du får en skön helg o kan fundera i lugn o ro.

Caribe: hoppas du får dra av, men jag är tveksam om man får det.

Proppen: ska genast kila in o kolla.

ha en bra helg allihopa!

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • lilja71

Kikar in och önskar er alla en trevlig helg! KRAM

Har inte önskat Infan lycka till heller, men jag håller mina tummar!!

• copycats

Maskros: Jag vet att det är ett tungt beslut att fatta angående hästen. I detta fallet måste du tänka på dig själv. Jag vet att det är svårt, har ju själv stått inför ett sådant beslut för inte så länge sedan.

Ta vintern på dig så ska du se att allt löser sig

• infan

Hej hopp
    Det blir inget försök för oss denna cykel. Skitkroppen bestämde sig för att ha en rekordkort cykel - den som brukar vara hur säker som helst! Eftersom vi nu är inne i landstingets tröga maskineri så går det inte att tidigarelägga ett ÄP, nej nej nu måste man anpassa sig till deras tufftufftåg och inte falla utanför mallen. Så, därför måste vi vänta en månad. Surt som f-n rent ut sagt. Och inte känns det helt bra att kroppen spelar en ett spratt heller.
    Tack för lyckönskningar, lägger dem på lager inför framtiden.

Ha en skön helg tjejer!

• lilja71

Inga kul nyheter här på tråden....jäkla trist Infan! bläää, att det ska krångla!!

vinkar till xena

• copycats

God morgon

Infan: Vilken jävla kropp till att jävlas just nu!! Förstår att du är väldigt besviken

Måndag! Idag hade jag gärna haft en extra helgdag måste jag säga. Är aptrött och har ingen lust alls att jobba. Det är nog första gången jag känner så i detta jobbet. Antar att det kommer förr eller senare. Har ju jobbat ganska mycket så det kanske inte är så konstigt

Hoppas alla haft en bra helg

Pöss

Svar på tråden VIHPS VIII