• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • Maskros67

Och lilla E är för övrigt lika ljuvlig som Cah säger

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Caribe

Maskros - jaha fröken tvärtemot isåfall stöder jag dig fullständigt!

• Agronom

Caribe: Vilken gulle pappa!!! Låter som min trots att min fortfarande är någon bitch-magnet. Förstår också att mottagarna vill ha så bra ägg som möjligt så det är kanon med så bra koll på äggkvalitet osv. Kändes dock trist att inte kunna ge något tillbaka.

Maskros: Kör på du om det känns bra men passa dig för att bli dörrmatta!

• Caribe

Aggis - jag hoppas att i och med den ökade % av folk som lider av fertilitets problem så blir fler och fler medvetna om att man kan hjälpa till genom att donera ägg! Det är verkligen en underbar sak att göra!

• Maskros67

Tack Caribe

Aggis: bra o bra, det känns bra när vi ses men jobbigt dessemellan o jag hittar inget bra sätt att hantera det. Men vi provar så här ett tag så får vi se.

Har också alltid beundrat dessa kvinnor som donerar ägg, vet att jag läste nån tråd här på FL för länge sen. Vi som vet vad en behandling o äggplock innebär både fysiskt o psykiskt har nog vett att uppskatta det ännu mer än "vanligt folk".

• ProPPens

Jag är ganska övertygad om att jag kommer donera ägg i framtiden. Vi vill ju gärna ha ett syskon till Vendela först men sen så kommer jag göra det. Fick ju många ägg vid vårat försök så förhoppningsvis är det lika lätt nästa gång. Det var ju många som var bra kvalite på också. Är evigt tacksam att vi lyckats och vill ge andra par samma chans!!!

• infan

Sticker in foten och hejar glatt på er alla!
    Extrakram till Maskros och till Caribe - olika faser och situationer men i högsta grad kvalificerade för extra peppkramar.
    Kan nu tala om att vi ÄNTLIGEN fått bekräftelse på att ÄD-remissen kommit in. Nu vet vi det iaf. Men annars är det dax för IVF nr 6 de kommande veckorna. Ur askan - i elden!

Sköt om er!

• Maskros67

Oj Infan! Då håller vi tummarna igen. Tack för extrakramen!

Kram allihop

• copycats

God morgon

Infan: Jag tänker på dig extra mycket nu. Alla tummar och tår hålls

Så....varför är här så tyst nuförtiden??? Har ni fullt upp brudar?

Jag har fått en ny man i min säng!!!! Min ena katt har blivit grymt social Han har alltid varit social men sen x flyttade så har det blivit extremt På nätterna ligger han över halva sängen och brer ut sig som värsta tigern. När jag börjar vakna på morgonen så kommer han och lägger sig vid mitt huvud och spinner så högt att det är omöjligt att somna om. Mycket bra, ingen risk att försova sig då Så någon ny man behövs absolut inte

Snart helg. Fattar inte var veckorna tar vägen! Tyckte nyss att det var måndagsmorgon.

SS: Var håller du hus??? Det har varit tyst om dig länge nu gumman! Hur går det med allt?

Nu ska jag snabbt in i duschen...sen är det dags att jobba!

Pöss

• xena

Håller tummarna att det ska lyckas Infan!

CC, trevligt med en hårig karl i sängen

Här regnar det idag, och jag är sömnig. Fick rätt många timmar övertid igårkväll-natten. Men jag börjar inte förren 22 idag så jag fick ju sova tills nyss . Närmast väntar frissan och det ska bli såååååå skönt att få blondera upp utväxten som har skett under sommaren, samt klippa igenom håret.

Cah, låter mysigt med bonusbarnet , men det är klart att relationen aldrig kan mäta sig med ett eget barn. Hur resonerar ni om det där att "skaffa" ett gemensamt barn? Visst hade du inte berättat för A om dina tidigare ivfförsök?

Caribe, vilken bra lösning att ni får låna av din pappa! Det är onekligen mycket pengar. Får hoppas att det är den rätta lösningen för er.

Maskros, hur mår hästen? Kunnat börja rida ännu?

Svar på tråden VIHPS VIII