Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping

Nu har jag också hittat hit
    Kom precis hem från Lkpg efter en fantastisk konsert med Winnerbäck igår
    Är trött på att fara fram och tillbaka, vill flytta NUUUU!

Hur har ni andra haft det i helgen?

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Mammatill4a skrev 2008-08-24 19:20:11 följande:
    åhhh hade ni kul, här blev de ju inget som sagt var..Men snart är de dags och då kommer du ha massa att göra med flytten har ni packat nåt då??mammatillEKNS: ja men visst gör ja dig sälle men som sagt kan ju bara efter 14 men de ha rju öppet varje em så de går ju bra..på fredag hade ja tänk gå med då är de på fm då barnen är lediga från dagis
    Ja det var jättemysigt! Lasse är ju Lasse

Jo jag vet, dagarna rullar på. Snart har man bara det värsta kvar... Städningen! Vi har packat en hel del faktiskt så det känns som att det närmar sig
  • JePaLuLi

LoVmamma: Kommer inte in på din sida så jag kan svara dig. Så du inte tror att jag är otrevlig och struntar i det

• JePaLuLi
    MammaTillEKNS skrev 2008-08-27 10:32:43 följande:
    Leos och Vincents mamma: Jag borde ha varit mer tydlig, det är inte yoghurt (skrev fel) utan det är fruktbägare som de får äta nu hon på bvc ska ringa nu i eftermiddag så att vi får komma dit, får se vad hon säger
    ´
    Lucas fick röda prickar runt munnen igår efter att han ätit såna där mandariner på burk så jag gissar att hon kanske är lite känslig mot jordgubbar. De kan ju vara det.
  • JePaLuLi

Här är det bara bra. Var hos bm idag för första gången sen inskrivningen. Bebisens hjärtljud låg på 150 och mitt sf-mått var 23. Alla värden var bra förutom mitt hb som var alldeles för lågt. Hade samma problem när jag väntade Lucas. Niferex hjälper inget vidare... Nån som testat blutsaft? Är det väldigt äckligt?

• JePaLuLi

Jag blev ju beordrad att ta niferex eller hemofer nu, men eftersom det inte hjälpte så mycket sist så topsade hon om blutsaft. Det ska tydligen ge effekt väldigt snabbt, men jag är ju så kräsen och känslig mot äckliga saker
    Mysigt med höst ju

dinana skrev 2008-08-27 17:01:24 följande:
    Jag har faktiskt ingen aning. Åt själv Niferex en del av min graviditet.. men fick tillsägelse av min BM att jag skulle sluta med det... Så jag tänker inte ta något nu förräns de säger till mig om att det här måste du ta. Oj vad det öser ner här utanför... *brrr* Höstrusk!
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-08-27 17:32:11 följande:
    Låter ju inte så gott... men man kan kanske hälla i något som är gott.. å lura sig själv... Humm, det där sa jag om Vodkan jag köpte också, funkade inte så bra... Vodka är aldrig gott.
    Haha, då kanske det inte är ett så bra tips ändå Får väl hålla för näsan och hoppas på att det går smärtfritt
    Marayah skrev 2008-08-27 17:34:58 följande:
    Det drack ja när ja väntade FIlip.. Smakar ungefär som de luktar när man tagit i svartvinbärsbuskens blad. Ja tyckte inte alls att de var äckligt.
    Det var ju bra det i alla fall. Kanske att jag vågar testa
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-08-28 08:25:16 följande:
    Ja jag har BIM på tisdag, känns som en evighet tills dess.. men för varje dag som går kommer man ju ett snäpp närmre... Men ju närmre man kommer desto mindre tror jag att jag är gravid. Har testat både på BIM-8 och på BIM-6 och fått negativt... Varför skulle det bli någon skillnad imorgon liksom då det är BIM-4? Humm.. *deprimerande* Fast det hade nog varit ännu mer deprimerande om man struntade i att testa sig och sedan fått minus på BIM och sen mens.. då skulle jag nog bli sängliggandes i ett dygn åtminstone.. nu vet man ju vad som kan vänta en i alla fall.
    Att du vågar testa så tidigt! Nu senast så visste jag bara att jag var gravid, men fick ändå minus på lördagen. På måndagen visade det plus. Jag håller tummarna för att det bor ett litet pyre i magen
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-08-31 14:56:57 följande:
    Någon som har en Tripp Trapp stol de inte använder? Gärna med bygel =)
    Tyvärr inte. Skulle också vilja ha en tripp trapp.
    Hur går det för dig? Testade du i fredags?
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-08-31 16:29:21 följande:
    Jo, jag testade i fredags, men det blev negativt, så jag börjar ge upp för den här månaden. Har en BIM till den här månaden den 30e september som vi får satsa på istället.
    Vad tråkigt Men du har väl inte passerat BIM än eller? Jag fortsätter hålla tummarna!
Svar på tråden VI från Linköping