VI från Linköping
Vad konstigt mitt tidigare inlägg blev... Jaja... får väl at och betala plusmedlemskapet igen så det blir nån ordning ![]()
Vad konstigt mitt tidigare inlägg blev... Jaja... får väl at och betala plusmedlemskapet igen så det blir nån ordning ![]()
Det förstår jag att ni gjort.
Vad jag har fattat som så är det ett gammalt rykte som ligger kvar. Idioter kan man ju hitta var som helst. det spelar nog ingen roll vart man bor.
vart ligger den skolan? Är det långt härifrån?
Det är väl så beroende på vart man hamnar antar jag. det finns såna ställen i Karlstad där jag är uppväxt där jag aldrig skulle tänka mig att bo, men det är helt ok enligt de som bor där nu. Sambon är ju uppväxt här i stan och skulle däremot aldrig sätta sin fot i ryd och det har jag hört från flera av mina kompisar som varit här och pluggat. Man får nog ta allt med en nypa salt. Huvudsaken är ju att man hittar nånstans där man själv trivs.
Vi ska testa och bo här iaf, drömmen är ju att skaffa ett hus i framtiden när jag är klar med skolan. Får ju hoppas man trivs här i stan bara
Guardian angel: Vad bra artikeln var i Mama. Jag satt och bölade när jag läste, tycker du har varit så himla tapper!
Vad duktig hon är Nathalie. Det händer ju så mycket nu med de små, allt går så fort! Lucas försöker kämpa med att lära sig gå, men har inte riktigt balansen än
Vad jobbigt för er med Peter
Det är väl det sista ni behöver nu. Jag hoppas verkligen att han får komma hem snart!
Ingen här som sitter på en vagga som de vill bli av med?