Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping

Är det nån som är intresserad av en tur till Ullared här framöver i höst?

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-01 21:06:48 följande:
    JennyoPatrik: Jag är intresserad som du vet
    Japp Bra det, bara roligt om vi blir ett gäng!
    Vi får försöka planera in nåt datum då som skulle passa. Perfekt att shoppa lite julklappar
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-01 21:24:38 följande:
    JennyoPatrik: Ja, det skulle det ju vara. Men bara vi planerar in ett tag innan så man hinner få ihop lite pengar i alla fall
    Ja det var så jag också tänkte. Så det kanske är smart att bestämma nån lördag så man har nåt att se fram emot och så man som sagt hinner spara lite
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2008-09-02 18:59:25 följande:
    oh snart kan jag med vara med på mammafikorna...
    Jag med
  • JePaLuLi
    Mammatill4a skrev 2008-09-02 19:17:56 följande:
    JAAA, vad kul de ska bli Här somnade alma för en stund sen, har lite mamma nojja igen på kvällarna, men de är att bara inte ge sig och låta henne gråta lite så smomnar hon så småningom, nU ligger pappa och läser natt saga för Olivia och Laim
    Det tycker jag med! Ser massor fram emot det
    Firstandhappy skrev 2008-09-02 19:20:18 följande:
    Hur i Helv*te får man ungarna att somna så tidigt, va skönt det vore, wille somnar aldrig före 22 o väldigt ofta inte förrän vid 24..
    Nix, flyttar den 1 oktober. Samtidigt som du va?
    Vår buse somnar också runt 22 oftast. Skulle vara skönt om han somnade tidigare. Fast nu får jag ju iofs sovmorgon
  • JePaLuLi
    Mammatill4a skrev 2008-09-02 19:28:26 följande:
    För oss spelar de ingen roll om barnen somnar 19 el runt 21 på helgerna, de sover inte längre än till 7 iallfall...
    Nä det brukar väl vara så. Men Lucas är lika morgontrött som sin mamma
    I morse fick vi dra upp honom när klockan ringde Stackarn!
  • JePaLuLi
    Mammatill4a skrev 2008-09-02 19:31:20 följande:
    Ja då kan e inte vara lätt du, men rätt skönt när de är morgontrötta med så länge de kan sova såatt säga..
    Man får ju passa på när man bara har en hulligan
    Sen blir det nog inga sovmornar antar jag.
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-09-02 21:06:44 följande:
    Ingen mens här ännu. Var så säker på att den skulle komma idag.. hade ju grym mensvärk i natt ju... men nu, nej.. ingenting.. däremot massa flytningar... *äckelvarning*
    Det låter ju lovande
    Har du testat igen?
  • JePaLuLi

Jag har använt CB´s digitala test när jag testat första gången. De kan man inte misstolka Hoppas att du är gravid nu, det är ju inte alls omöjligt att det tar sig första gången. Här tog det sig ju trots att mensen inte kommit igång

• JePaLuLi

Men hur ska man klara sig på 3000 i månaden?

Svar på tråden VI från Linköping