Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping

Marayah skrev 2008-09-06 12:54:23 följande:
    Jo ja tror de.. En i vår föräldragrupp var med in för vändninsförsök men där lyckades de inte så dom fick plnerat snitt.. Så de e nog lite olika..
    Ok, jag hoppas så innerligt att jag slipper snitt.
    Skorpan08 skrev 2008-09-06 12:59:28 följande:
    Åh, vad jag känner mig duktig! Idag har jag bakat matbröd och kanelbullar. Sen har jag även dammsugit och tporkat alla golv!Nu ska jag ställa mig och laga till lite lunch åt min underbara familj!
    Det var verkligen duktigt1 Jag önskar att jag hade sån energi
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-06 16:31:06 följande:
    Tack för trevligt klädparty tjejer Nu ska jag börja om på nytt i köket igen, min mamma kommer hit strax o ska sova här tills imorgon så jag ska göra fetaost o rödlök paj nu med ugnsrostade grönsaker o tsatziki till.JennyoPatrik: Det är inte så farligt med snitt, fråga mig som gjort två stycken Inte om det är planerat i alla fall.
    Just ja, ni har haft klädpart *avis*
    Fanns det mycket fint!

Nej, det är säkert inte så farligt. Men jag är livrädd för sjukhus i vanliga fall och ett snitt är ju ändå en operation som skrämmer mig. Men det är ju jättebra att det finns. Bara jag som är så fjantig för sprutor och tanken på att de ska skära i mig...
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-09-06 17:21:05 följande:
    Jag har gjort två snitt, ett "akut" snitt med Molly och ett buksnitt med Arwen. Jag är livrädd för snitt, men finns ju inte så mycket att göra.. svårt att vägra ett snitt.
    Ja absolut. Har man inget val så är det ju bara att gilla läget. Och det är ju som sagt bra att det finns ett alternativ.
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-06 17:33:33 följande:
    Fanns såå himla mycket fina kläder, skulle vilja köpa massa mera, men ekonomin tillåter inte det riktigt. Men jag ska handla igen lite senare.Jo, jag förstår att många är rädda för snitt, så du är inte alls fjantig!Det är nog jag som är konstig som aldrig var rädd för snitt, för jag verkar vara den enda, men kanske för att en vaginal förlossning inte var aktuell för mig.
    Ja det gör ju det. Man vill ju handla allt och lite till
    Men du har ju en särskild orsak till att du inte vill föda vaginalt så det är ju absolut inte konstigt. Jag förstår dig fullt ut.
  • JePaLuLi

Grattis LHC till segern i NT
    Nån mer som är hockeytok?

• JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-08 16:04:01 följande:
    Ja, jag med..vi kanske skulle ta en kväll längre fram i höst sen som vi går ut o äter, alla här i tråden som vill
    JAAAAA! Jag är med
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2008-09-10 16:00:30 följande:
    Ska nog försöka lura karlskrället att köra ner mig dit! ;D
    Vi är några stycken härifrån som pratade på att åka dit framöver. Du får gärna följa med då annars.
    Hej förresten
  • JePaLuLi

Jag har aldrig varit på ljusparty, men jag älskar ljus
    Fast är det som LoVmamma säger att det är jättedyrt så lägger jag också hellre pengarna på nåt annat.

• JePaLuLi
    Mammatill4a skrev 2008-09-14 13:27:32 följande:

Ok, men då är jag intresserad av ett ljusparty
  • JePaLuLi
    Mammatill4a skrev 2008-09-14 14:08:02 följande:
    Gud så skönt att låta den sitta kvar i bilen, ja längtar till den är vår HIHI..För den gröna färgen är ju såå fin JennyoPatrik : ja bara man visste att de skulle komma nån så skulle ja gärna lätt kunna ha ett ljusparty, för måste få in lite värmeljus och värme i hemmet nu när hösten kommer fortare iår och ja lätt brukar få höstdep, när mörkret faller på
    Samma här. Jag har mani för ljus. Brukar få förbud att köpa fler när vi är på IKEA
    Men vi kanske kan kolla i den andra tråden om det finns större intresse där?
  • JePaLuLi
    Mammatill4a skrev 2008-09-14 17:10:53 följande:
    Ok, ähh men om du vill köpa den så får du, de löser sig alltid vet du inte så långt från BB och hem så kan ju gå i värsta fall, annars jar ja fler kusiner och vänner som gärna vill låna ut..
    Ja, de som luktar köper inte jag heller. Då skulle Patrik fly härifrån
Svar på tråden VI från Linköping