Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping

De var inte för små, utan för stora så klart
    Började på 2 år och han var inte ens ett halvår

Ja kolla där, det var jättebra och snabb leverans.

dinana skrev 2008-10-17 14:32:40 följande:
    Ah, men det lät ju mycket bättre =)
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2008-10-18 08:59:55 följande:
    JennyoPatrik: Grattis Lucas på namnsdagen!!
    Tack så jättemycket
    dinana skrev 2008-10-18 09:06:05 följande:
    Misstänker att jag fått missfall i natt. Blödde massa i morse vid 6. Inga klumpar dock... men vem vet det kanske kommer. Jätteledsen.
    Nej, men gud vad hemskt
    Finns det ingen möjlighet att få komma in och göra ett vul här i stan?
    Åk in på akuten och säg att du blöder och har svåra smärtor eller nåt.
    Jag håller tummarna att det inte är ett mf, det är ändå ganska vanligt att man blöder i början av en graviditet. Slemhinnorna är så känsliga då.
  • JePaLuLi

Maria84: Lucas tackar så mycket. Grattis till eran Lucas också

• JePaLuLi

Vad skönt att din lille skrutt sover, det gör inte min lilla terrorist

Jag har inte alls mått bra idag. Har mått väldigt illa och haft kraftiga sammandragningar. Jag hoppas inte att lillebror vill ut än på ett tag...

• JePaLuLi
    Guardian Angel 07 skrev 2008-10-18 20:18:25 följande:
    Nu har jag blivit intervjuad igen allt gick kanonbra och Nathalie fick vara fotomodell igen Tänkte bara lägga in en länk som ni gärna får titta på kampanj.rosabandet.se/Templates/MyPage.aspx... Hoppas ni haft en underbar dag! Nu ska vi se på "stjärnor på is" Ni får ha en fortsatt trevlig kväll!
    Vad kul! När ska det publiceras?
    Och när ska du vara med i tv *nyfiken*
    Du får gärna inboxa
  • JePaLuLi

Lucas har varit tidig med det mesta. Han kröp strax innan han blev 7 månader. Om det nu är så att tvåan blir ännu tidigare så känns det som att det blir fullt upp här framöver

• JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2008-10-19 20:05:16 följande:
    På onsdag eller torsdag. 6 dagar efter min ägglossning hade jag två ljusrosa flytningar (gud vad jag hatar att skriva det ordet!! ;D) trodde mensen var på g. Men än har inget hänt och det är tre dagar sedan nu.
    Precis så där hade jag 8 dagar efter äl båda gångerna. Det var nidblödningar så jag hoppas på det för dig också. Det låter ju onekligen så!
  • JePaLuLi
    Hanna S skrev 2008-10-19 21:47:49 följande:
    Hejsan! tänkte höra om man kan få va med i denna tråd,Vill gärna lära känna lite nya människor i linköping, =)hoppas ni haft en trevlighelg.. kram
    Välkommen!
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-10-20 10:15:17 följande:
    Storken fick jag inte gå till tydligen.. de sa att de inte hade några gynekologer där... utan jag skulle ringa till karolina-kliniken i sådana fall.. och dit har jag ju ringt innan och då sa de att jag skulle ringa till Kvinnokliniken.. så jag får väl hålla mig kvar på KK nu då.
    Men herregud! Finns det ingen möjlighet att åka upp akut då? Och kräva ett vul? Du får väl överdriva och säga att du har kraftiga magsmärtor eller nåt. Fan att det ska vara så svårt att bli tagen på allvar inom sjukvården!!
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-10-20 10:29:57 följande:
    Kanske man kan, men jag måste ju ha ungen med och det blir ju krångligt. Då är det bättre om jag har en tid så jag vet vad jag kan vänta mig...
    Ja det är ju sant. Du har ingen som kan vara barnvakt då?
    Får hoppas att du får en tid snart iaf!
Svar på tråden VI från Linköping