Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping

Jag kommer också in på hotmail.
    Är det nån mer som har fått det där mailet att de ska stänga ner msn?

Jag ska träffa Malin (mammatill4a) idag om hon mår bra. Hon hade en hel del sammandragningar igår och bebben är fixerad så vi får väl se när den vill titta ut

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2008-10-08 09:46:57 följande:
    det mailaet har jag inte fått.vad stod det då?ska de lägga ner hotmail oxå?finns ju inga andra bra mail.spray är uselt.
    Japp, jag ska hälsa från dig. Vi kanske ser dig också då

Det var nåt mail om att de skulle lägga ner msn och att man var tvungen att skicka mailet vidare till 18 personer. Men jag har fått sånt förr och brukar inte ta det på allvar.
  • JePaLuLi
    Mizzz skrev 2008-10-08 11:40:22 följande:
    Öppna inte sånna mail, dom innehåller till 99% säkerhet nåt virus, eller så skickar de vidare sig själv till hela din kontaktbok.
    Ja jag misstänkte att det var nåt sånt
  • JePaLuLi
    Mizzz skrev 2008-10-08 12:42:50 följande:
    mm OMM microsoft skulle besluta sig för att lägga ner msn så skulle du garanterat läsa det i aftonbladet. Inte en chans att ett sånt företag skulle ägna sig åt att skicka massmail för att informera om att de tänker lägga ner världens största instant-messaging tjänst.
    Nej jag tyckte också att det lät helt bissarrt.
  • JePaLuLi

Jag vill också fika ju! Men ska på glukosbelastning då... Förhoppningsvis blir det fler gånger

• JePaLuLi

Jag kan på helgerna, men int just denna helgen. Då kommer pappa och kollar hur vi har det samt firar min födelsedag som avr igår

• JePaLuLi
    dinana skrev 2008-10-08 21:16:09 följande:
    Grattis i efterskott!
    Skorpan08 skrev 2008-10-09 06:54:11 följande:
    Grattis i efterskott!
    Familjetrollet skrev 2008-10-08 22:58:54 följande:
    ush vad tragiskt.många styrkekramar till er.hoppas ditt illamående och kräkningar ger sig.vet hur det är att vara gravid.vissa har inga symtom när de är gravida andra får alla jobbiga grav.symtom
    Marayah skrev 2008-10-08 21:28:01 följande:
    Grattis i efterskott. Hade du trevligt hos Malin??
    Tack så mycket. Vad gulliga ni är

Ja, vi hade mycket trevligt. Lucas och Alma var så söta när de lekte tillsammans. Lucas skrattade åt allt Alma gjorde
  • JePaLuLi

Måste ju visa upp sötnosarna

• JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2008-10-09 11:40:10 följande:
    så söta.de ser nästan jämngamla ut.nu ska jag snart hänga upp tvätt.ni får ha en bra dag så länge
    Tack
    Ja han ser stor ut min lilla prins. Alla säger att han ser äldre ut, men det är nog för att han har så mycket hår.

Detsamma, själv väntar jag på nån gubbe som ska fixa diskmaskinen. Kul när man köpt en ny maskin och den inte funkar
  • JePaLuLi
    Marayah skrev 2008-10-09 14:10:54 följande:
    HUUUR söta var dom inte då på en skala..
    Tack!
Svar på tråden VI från Linköping