Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping

Mammatill4a skrev 2008-09-15 15:04:39 följande:
    Haha från första stund ska vår skrutt bli en hv hejare beställt och kommer om ca 10 dagar
    Stackars bebis
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi

Idag är det bara 2 veckor kvar tills jag också kan titulera mig Linköpingsbo

• JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2008-09-17 16:23:42 följande:
    Roligt! :D
    Ja det ska bli jättekul! Skönt att få flytten överstökad också.
  • JePaLuLi

Jag skulle också gärna ha ljusparty, men har inte ens flyttat till Lkpg än så jag känner inte så många. Men blir det ett hos Mammatill4a så kommer jag

• JePaLuLi
    Fru T skrev 2008-09-19 17:05:49 följande:
    det va bara ett snabt stick en gång, va det så för dig me?det gör ont när ja ha bh på mig hemma går ju bra men ska på pappas 50 års fest i helgen ju
    Så var det för mig med att det högg till. På höger sida båda gångerna
    När jag väntade Lucas kunde jag inte heller ha BH på mig i början så vi får hoppas att det är nåt nu då!
  • JePaLuLi
    Cacan skrev 2008-09-19 22:34:57 följande:
    Dinana; lycka till nu hihi ja singing Bee är ingen höjdare!Mannen kolla på 1 ans film, men den var sådär så jag fördriver tiden här, men sitter i soffan hos Maken.Nu är det klappat o klart förresten för ni som är intrsserade!Den 3 oktober startar mamma träningen kl 10 i vidingsjö motionscenter! Anmäl er till varje pass till min mail eller via telefon. För mer info www.carinsmassageofriskvard.5min.se(ni måste tro att jag är helt tokig som bara pratar jobb här.. men vad gör man int för att bli framgångsrik man måste ju marknadsföra sig överallt!! HIHIHI
    Åh det skulle jag vilja gå på! Men jag får vänta tills bebisen är ute. Hoppas det går i vår också
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2008-09-20 10:21:11 följande:
    hallå tjejer! kolla i mitt galleri under starka bilder...nu åker ja alldelles strax ner te härliga småland å kommer hem i morron kväll, så ta det lugna gatan med skrivandet
    GRATTIS!!
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-20 20:38:26 följande:
    Nej, vad tråkigt!! För oss alltså..kul för er såklart Men jag som tycker det är så kul att ha lärt känna dig. Tyvärr kommer jag inte kunna komma o hälsa på för jag har inget körkort
    Du får åka med mig när jag ska dit och hälsa på
  • JePaLuLi
    NoahLeah skrev 2008-09-21 16:49:55 följande:
    Hejsan..vet inte om jag platsar här inne men är född o uppvuxen i Linkan (flyttade till Sthlm 2000) och spenderar mycket tid där nere då familj, släkt o vänner finns kvar där.Vi ska även flytta ner om ett år eller två då Stockholm känns avklarat.Har en son som heter Noah, född den 4/3 2008
    Hej där
  • JePaLuLi

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-23 09:52:52 följande:

Det var samma för oss när Vincent blev till..vi hade sex 4 ggr på hela den månaden! O ändå blev det bebis De andra månaderna hade vi sex jätteofta, men det hände inget..
    Precis så var det för oss med Lucas. Vi hade lagt ner verkstan för ett tag. Innan var vi som kaniner Sen med den här skrutten hade vi knappt sex alls och jag hade inte ens fått tillbaka mensen. Vad konstigt det kan vara
Svar på tråden VI från Linköping