Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping

NoahLeah skrev 2008-10-13 10:35:42 följande:
    JennyOPatrik:Hejsan, hur trivs du i Linköping/Skäggetorp nu när du bott där ett litet tag?
    Vi triva faktiskt jättebra. Jag känner mig lite vilsen ibland, men det lär jag nog göra ett tag till
    Lägenheten är toppen och stan har ju lite mer utbud än Eskilstuna.
    Ikväll ska vi på föreläsning om förlossningen, ska bli spännande att se om det är väldigt annorlunda. Det är ju inte så längesen vi gick igenom en förlossning
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2008-10-13 10:41:39 följande:
    Jag har skickat min adress till din inbox!Har du sonen med dig? Vet du om Malin har barn med sig?Alla som kommer på onsdag, tror ni även era barn äter tomatsås? Eller vill dom hellre ha köttbullar till pastan? Jag ska försöka beräkna mängd av alla ingredienser, därför behöver jag veta antalet personer. Stora och små.
    Tack!
    Ja jag har sonen med mig, men jag tar med en burk åt honom så det behöver du inte tänka på. Uppfattade det också som att Malin kommer själv, men kan fråga för säkerhetsskull. Vi åker bil i alla fall och har två platser kvar om nån vill åka med?
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2008-10-13 11:55:12 följande:
    Ok. Annars kan jag ringa henne.
    Jag frågade och hon kommer utan barn.
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-13 20:50:04 följande:
    Ja, man skulle ju kunna åka med Birka paradise, festa på kvällen o sen dagen efter ta nån behandling i spa avdelningen Det skulle ju vara kul med ett gäng tjejer..Jag o sambon brukade åka 2 ggr per år innan barnen kom, sen Leo föddes har vi varit på kryssning 2 ggr. Vi vill åka nu igen, men vill inte lämna Vincent över natten ännu.Så då skulle det ju passa bra att dra ihop ett tjejgäng
    Åh vad roligt! Vi brukade också åka mycket på den innan Lucas kom. Sen dess har vi inte tagit oss iväg nåt. Men det är en fin båt och det är så skönt att komma iväg.
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2008-10-13 22:06:03 följande:
    Neee ursch åka på sån kryssning får ni göra utan mig... handlar bara om supa, knulla slåss Åker ja på kryssning så är det när dessa mondaybar.com/ arangerar där kan vi snacka kul, gemenskap å helt jävla underbart. Å bästa musiken, ingen jädra slager här inte 4 kryssningar/år å ja har inte missat en ända sen dom drog igång får ja vet inte hur många år sen
    På Paradise är det inte alls så. På Cinderella kan jag hålla med om att det är köttmarknad.
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2008-10-15 15:41:19 följande:
    Tack för en kanondag tjejer!Måste vi snart göra om.
    Tack själv! För den goda maten, efterrätten och kläderna
    Det måste vi absolut göra om!!

Du, Lucas tappade inte sin filt på eran gård? En blå med Alfons på.
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2008-10-15 16:08:55 följande:
    Tyvärr, ingen filt i syne. Du kanske har glömt den i bilen?
    Nej, jag hade tappat den. Men Maria var snäll och tog med den så hon kommer bort med den sen
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-15 19:40:54 följande:
    Från o med måndag så kommer jag nog inte kunna åka med bil nånstans, för då ska vi sälja vårat babyskydd. O den bilstolen som Vincent ska få istället är väldigt svår att montera fast. Men det löser sig säkert på nåt sätt Går ju att ta med den stolen oxå bara att man får klura lite hur det ska sitta
    Kan ni inte få hjälp att montera den? När vi köpte vår nya stol på babyproffsen så monterade de samtidigt in den. Jättesmidigt!
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-15 19:50:04 följande:
    JennyoPatrik: Jo, vi får fast den (eller rättare sagt min sambo får fast den), Leo hade den när han var mindre.Jag menade att jag inte kan åka bil med er nånstans eftersom det är så svårt att montera dit stolen i en annan bil när sambon inte är med Jag var nog lite otydlig.Det är ju så smidigt med babyskyddet. Men den ska vi sälja till Malin på måndag.
    Jaha, då är jag med
    Marayah skrev 2008-10-15 20:24:52 följande:
    Tack så hemskt mycket för idag!!!! Och tack för kläderna. Var kanon trevligt. Har äntligen lagt den stora killen. Han protesterade så klart inte eftersom han ska till mormor imorron.. Han måste haft mycket att stå i idag, han somnade till och med i bilen.. Han tyckte de var superskojj... O ja tyckte med att de var trevligt såklart.. Nej nu ska ja kika på bonde söker fru, med myror i brallan, har juh en liten del att göra iaf.. Sen blir de till att sova senast 22. Hoppas att ni inte skriver allt för mkt när ja e borta. Kommer kanske att ge en liten lägeskoll från Ånge. Kramar från oss!!!!!
    Tusen tack för att du kom förbi med filten. Jag fick så dåligt samvete för att jag inte bjöd in dig, men du hade ju din kompis som väntade... Får ta det nästa gång
    Ha det så bra hos mormor och morfar!
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-10-17 12:58:10 följande:
    Oj vad det spänner och drar i magen idag. Har mått illa sedan jag vaknade i morse.. hjälpte inte med mat i magen (trots att det tog emot att klämma ner).  Känner mig som en upppumpad fotboll. Är det någon här som har en storasyster-tröja (eller liknande i storlek 86/92 som de vill bli av med? Tänkte jag skulle överraska svärmor med att dra på en sådan på dottern... vad tror ni?
    Babyproffsen brukar ha också. De dr tröjorna var för små åt Lucas så jag beställde en från www.hejbaby.se. Fick välja text själv och skrev: "Jag ska bli STOREBROR" på. Väldigt uppskattat och det var inte alls dyrt heller.
Svar på tråden VI från Linköping