Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping

dinana skrev 2008-10-20 10:40:12 följande:
    Nej, eller kanske.. men jag vet inte om jag vågar lämna bort henne till någon annan.. pappa är ju okej, men han jobbar hela dagarna.
    Det förstår jag. Jag är likadan.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi

Jag kan tyvärr inte fika på onsdag. Då ska jag och Mammatill4a till Ikano och shoppa

• JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2008-10-21 08:15:54 följande:
    Nu har jag precis sett en intervju på tv med någon som vi känner. Jättebra intervju!
    Åh vad synd att jag missade det!
    Inboxa gärna mig också
  • JePaLuLi

Jag kan följa med dig om du inte får tag på nån annan. Men jag förstår om du inte vill det eftersom Molly aldrig träffat mig innan...

• JePaLuLi
    dinana skrev 2008-10-21 11:46:39 följande:
    För mig spelar det ingen roll. Bara jag inte är själv... men i och för sig så känner man sig lite taskig om man skall släpa med någon som inte vill hänga på. Jag har ingen aning om hur man tar sig till sjukhuset däremot. Har bara åkt dit med bil, och jag har ju ingen bil så jag måste ta bussen ner... frågan är hur lång tid det tar och vilken buss man skall ta.
    Jag har bil så har du bara en bilstol till Molly så löser vi det!
    Fast du får guida i så fall, har inte lärt mig att hitta här än
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-10-21 11:57:26 följande:
    Det är det jag inte har... =( Den sitter ju i bilen som sambon har. Måste ta bussen senast 13:30 för att komma dit i tid
    Typiskt! Men hur funkar det med bussar här i stan? Man måste ha busskort va?
    dinana skrev 2008-10-21 12:06:30 följande:
    Nej det gick absolut inte... det var de väldigt hårda med.
    Herregud vad dåligt! Det kunde de väl atälla upp med tycker jag.
  • JePaLuLi

Jaha, men det var ju smidigt!
    Vill du att jag ska följa med? Vart går du på bussen?

• JePaLuLi
    dinana skrev 2008-10-21 12:16:07 följande:
    Jag går på bussen i skattegården (1:an) Du får jättegärna följa med... kan ju sitta i väntrummet med Molly så slipper jag dra med henne in i undersökningsrummet. Jag får ta och bjuda på en fika eller nått om du vill som tack.
    Går den förbi här tro? Jisses, det rä inte lätt att vara ny i stan. Känner mig ju helt handikappad eller är det lättast att jag traskar bort till Skattegården kanske?

Det är inga problem, bara kul om man kan hjälpa till!
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-10-21 12:37:00 följande:
    1:an heter bussen... vart är det du bor nu? Jag kan ju komma bor till dig annars
    Jag bor på sörgårdsgatan så det är väl nån hållplats efter dig?
    Det finns en hållplats precis utanför parkeringen här vet jag i allafall. Ska vi ses där då? När gick bussen?
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-10-21 12:47:46 följande:
    Det går en bud 13,15 från sörgårdsgatan... skall vi ta den?
    Ok, då måste jag sätta fart här och klä på lillskrot
    Ses vid hållplatsen då.
    Mammatill4a skrev 2008-10-21 12:38:36 följande:
    tror de är på plan 16 och receptionen är direkt  när man kommer ut från hissarna, men de står skyltar vid hissarna vilket plan det är. hoppas du inte får söte henrik bara.. hade honom på mitt Vul och kan säga att min mans blick den gången inte var för fin direkt,
    Tack gumman, men det är klart man ställer upp!
Svar på tråden VI från Linköping