-
Vi har också massa kartonger som ni kan få om ni vill.Mammatill4a skrev 2008-09-23 12:57:48 följande:ja de kan ju vara skönt ,så slipper ma allt på en gång sen.. när ni flyttat sen och tänker slänga ev flyttakartonger, får du gärna hojta. vi söker flyttkartonger.. -
Vi kör lasset nu i helgen och så flyttar vi in nästa onsdagMammatill4a skrev 2008-09-23 13:12:08 följande:Åhh men vad bra, bättre för många än inga alls...när är de ni flyttar nu igen??
-
Åhh snart få vi umgås med dig, vad roligt
Ja, jag längtar
-
Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-25 15:49:35 följande:
Guardian angel: Jag har fått Mama idag o det första jag gjorde var att läsa artikeln om dig. Jättefin artikel o jättefina bilderNär kommer den ut i affären? Jag gav mig ut och skulle köpa den förut, men den hade ju inte kommit
-
Jaha, det var ju typiskt. Men det blir lagom för mig att ha nåt att läsa på kvällarna i min nya hemstad dåMammatill4a skrev 2008-09-25 17:07:39 följande:kommer ju inte ut i affären förren nästa vecka, så vi får allt vänta tills dess..
Snart är det dags
-
Jaaa, det ska bli så kul!
Jag bara räknar ner nu
-
Mammatill4a: Åh vilken fin. Vi har ett blått hjärta där det står "Det finaste vi har". Älskar den!
Jo det är sant, men lite pauser behöver man ibland. Så kan gubben skruva ifred
-
Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-25 17:43:08 följande:
Den kommer 30:e.Tack
-
Nu bor vi i Linköping!! Såå härligt att vara på plats!
Ska hälsa från Mammatill4a också om inte nån annan redan gjort det att hon mår jättebra, men att de inte har nåt internet...
Ang. könsul så tycker vi det var det allra bästa att veta. Det kändes så mycket mer verkligt när vi kunde prata om vår son och drömma oss bort. Lättare att handla också
Grattis till er som plussat!! -
Tack! Jag är ju skyldig dig en fika så vi får styra upp det snartdinana skrev 2008-10-02 14:42:09 följande:Ah vad kul... då får vi ta en fika på stan snart då =P
[/citat]
Ja, det tycker jag absolut!!
Tack! Ja det tycker jag med. Ser massor fram emot det!åh va kul att ni är här nuFru T skrev 2008-10-02 14:52:17 följande: