Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping

dinana skrev 2008-10-21 16:31:50 följande:
    Hej tjejer, det gick jättebra hos doktorn. Jag är fortfarande gravid. Har en liten i magen.... är så lycklig. Jenny tusen tack för sällskapet. Jag tar gärna å fikar någon dag igen.
    Det var så lite så. Tack för fikat

Så härligt att allt gick bra ju! Jag ville inte visa mig i tråden förräns du kommit in, tyckte du skulle få berätta de goda nyheterna själv

Tycker absolut att vi får ta en fika snart igen!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-10-21 16:45:23 följande:
    Haha, jag fastnade i telefonen med sambon.. Han ville ju veta hur det gåttt... så jag kom inte åt datorn så fort.. =)
    Haha, det är typiskt mig att springa till datorn direkt
    Klart han ville! Fattar inte hur du kunde hålla dig så länge från att berätta
    Huvudsaken är ju att det gick bra i alla fall!!
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-10-21 16:52:41 följande:
    Försökte ringa honom.. .men han var inte vid telefonen när jag ringde... var någon kontorist som svarade.. så jag bad henne att framföra att jag ringt.
    Jaha, ja då är det ju inte så lätt
  • JePaLuLi
    Guardian Angel 07 skrev 2008-10-21 17:04:58 följande:
    Hej på er! Hoppas allt är bra med er! Har ni läst corren? Jag är helnöjd med artikeln! Har några av er sett på tv:n? Dinana: Åå, vad glad jag blir att allt såg bra ut nu kan du andas ut lite!
    Jag såg på nätet
    Men missade tidningen Ska be svärmor att spara den!
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2008-10-21 18:32:36 följande:
    vart hittade man på nätet...
    Kan inboxa adressen till dig!
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-21 19:44:12 följande:
    Kan du göra det till mig med?
    Självklart!
  • JePaLuLi
    Mammatill4a skrev 2008-10-21 21:06:38 följande:
    Om de är fler  som vill kan ja ha en fredags fika hemma hos mig på fm även om de står kartonger och vagnar i hela lgh typ ...men de är väll så innan man ska flöytta och få barn
    Jag kommer gärna på fredag. Dig hittar jag ju till
  • JePaLuLi

Fika hos Mammatill4a på fredag fm.

mammatill4a(malin,Alma och Liam)
    Skorpan08 (Therese o Elin)
    Leos och Vincents mamma (Becka o Vincent)
    JennyoPatrik (Jenny och Lucas)

Diana: Om du ser till att ha bilstolen hemma så kan du ju åka med mig

• JePaLuLi
    dinana skrev 2008-10-22 10:00:01 följande:
    ... men Molly kan ju sitta i mitt knä annars.
    Vågar vi åka så då?
    Visserligen är det en väldigt kort bit...
  • JePaLuLi
    Mammatill4a skrev 2008-10-22 13:26:26 följande:
    nja de v et ja inte om ja kan hålla med om, men man somnar till den iallfall de är ju alltid nåt..:-P
    Japp! Jag och Lucas somnade väldigt skönt till den skitserien
Svar på tråden VI från Linköping