Mammatill4a skrev 2008-09-12 19:02:37 följande:
Guardian Angel 07: tack de ska jag skriva upp , så fint de lätt med ringen, hoopas ni får en jätte bra och mysig kväll tillsammans.. Familjetrollet: inboxar mitt mobnr till din om hemtelen skulle strula igen, Tack för att du ville ta med Liam på cirkus de kommer han garanterat tycka om, vart så ledesen när olivia kom hem från sjukhuset med massa fina saker, inte lätt för barnen att förstå att man inte kan få lika jämt ju..idag har de vart en fullrulle dag , på morgonen åkte olivia och magnus till sjukhuset och de gick bara bra där, hon hade varit så duktigt, ja tog med mig Liam och Alma till öppnis, Liam lekte för fullt och Alma hade nog med att hålla reda på alla bebisar som var där sen bar de av hemåt och laga mat mm ,direkt efter maten åkte vi ner till åtvid lämnade olivia och träffade kusin min och hennes barn, fick med lite babykläder hem, mest i blått hehe kan ju flikkor med ha..kom hem 17 tiden så nu ska de bli mysa av med maken innan liam kommer hem från cirkusen, alma sover sen 10 min tillbaka
ja det är inte lätt jämt när man är barn.jisses vad liam skrattade igår på cirkusen

.det var svinkallt i tältet.det var så kallt att det blev vit luft när man andades.men liam har var jättevarm om händerna.jag mailar över cirkusbilder under helgen.har inte sett ännu hur de blev