Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping

cocacarro skrev 2008-09-12 13:30:10 följande:
    Goddagens!Här är man hemkommen från en föreläsning, ska bli skönt med lite helg. Dock kommer mannens familj på besök och ska stanna hela helgen så jag vet inte om det blir mycket till ledigt.Skorpan: Åh, vad kul med loppis Är det något jag saknar med Blekinge där jag bodde innan så är det loppisen de hade i Ronneby varje söndag för den var enorm och med massa billiga grejer. Var ligger Rystad?Vad är det som händer i Valla imorrn?
    valla skojsky.valla gårda egna cirkus som de har med sina djur och barn.rystad ligger ute på landet nära linghem.du kan söka på rystad på eniro
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Familjetrollet

kan nån inboxa mig mammatill4a mobilnr?har tyvärr råkat radera det.

idag kom gubben hem med 4 st cirkusbiljetterGlad.de fick biljetter av cirkusen under dagen.så ikväll blir det cirkus.

hoppas vädret bli bättre ikväll så man slipper stå i kön under regnet vräker ner

• Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-12 14:37:51 följande:
    Vet du vad cirkusen kostar?
    220 kr st på dyraste platen(vuxen).billigaste 180 kr(vuxen)barn under 2 år gratis(barnvagnar måste ställas utanför)barn 20 kr billigare än vuxen
    insläpp 30 min före cirkusen börjar
  • Familjetrollet
    Apipoulai skrev 2008-09-12 15:28:35 följande:
    Shit, hur kan det vara så dyrt?

de är billiga om man jämnför med andra cirkusar.den vi skulle gått på hade inga barnpriser.så vi struntade i det då.maken brukar få fribiljetter genom sitt jobbGlad

vi har fått specialbiljetter så förhoppningsvis är det på de dyra platserna.men det är kul att få gå på cirkus trots att man är pank.ibland har man turen på sin sida

• Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-12 14:48:08 följande:
    Ok..vet du om det är nåt utanför?Tror inte att jag klarar av att gå på cirkus själv imorgon med två barn.
    tyvärr inte.bara att det är en paus på 15 minuter
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2008-09-12 15:40:15 följande:
    ni som bor i lambohov, vet ni om LANTMANNAGATAN 102 ligger bra till. vad tycker ni om att bo där ute å bla bla bla jag är sugen på en 3a så ja jobbar på att övertala maken å kollar lite vad där finns för alternativ så ja kan visa honom..
    lantmannagatan är underbar.bodde dä  ca 91 tom 95,vi bodde längst bort på lantmannagatan
    Apipoulai skrev 2008-09-12 15:39:50 följande:
    Är det vanlig cirkus vi talar om, eller är det vallaskojsky?Kom på att jag hade den i tankarna när jag frågade.Vallaskojsky kan väl ändå inte vara så dyrt...

vanlig cirkus

den i valla kostar runt 40 eller 70 kr st

• Familjetrollet
    Fru T skrev 2008-09-12 15:56:55 följande:
    okki det är den gär ja undrar över www.stangastaden.se/sokerbostad/sokledigt/Pag... på kartan ser det ut som det är lite grönområde där me ?Varför flyttade ni?
    jag bodde hemma första 11 månaderna  efter att min son föddes då jag var ung när han föddes.sen var sonen ofta sjuk + att han var väldigt liten när han föddes och så var det billigare att bo hemma
  • Familjetrollet
    Apipoulai skrev 2008-09-12 15:55:51 följande:
    Aaa, vad bra.Vad är det för annan cirkus i staden? (den dyrare)
    brazil jack
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-12 19:02:37 följande:
    Guardian Angel 07: tack de ska jag skriva upp , så fint de lätt med ringen, hoopas ni får en jätte bra och mysig kväll tillsammans.. Familjetrollet: inboxar mitt mobnr till din om hemtelen skulle strula igen, Tack för att du ville ta med Liam på cirkus de kommer han garanterat tycka om, vart så ledesen när olivia kom hem från sjukhuset med massa fina saker, inte lätt för barnen att förstå att man inte kan få lika jämt ju..idag har de vart en fullrulle dag , på morgonen åkte olivia och magnus till sjukhuset och de gick bara bra där, hon hade varit så duktigt, ja tog med mig Liam och Alma till öppnis, Liam lekte för fullt och Alma hade nog med att hålla reda på alla bebisar som var där sen bar de av hemåt och laga mat mm ,direkt efter maten åkte vi ner till åtvid lämnade olivia och träffade kusin min och hennes barn, fick med lite babykläder hem, mest i blått hehe kan ju flikkor med ha..kom hem 17 tiden så nu ska de bli mysa av med maken innan liam kommer hem från cirkusen, alma sover sen 10 min tillbaka
    ja det är inte lätt jämt när man är barn.jisses vad liam skrattade igår på cirkusenGlad.det var svinkallt i tältet.det var så kallt att det blev vit luft när man andades.men liam har var jättevarm om händerna.jag mailar över cirkusbilder under helgen.har inte sett ännu hur de blev
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-13 07:59:31 följande:
    Nån mer som vill hänga på Marayah, Norpan o mig till Valla idag?
    vi ska dit men vet inte villken tid det blir.vi ska förbi kolonin oxå
Svar på tråden VI från Linköping