Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping

Marayah skrev 2008-09-13 10:51:18 följande:
    Hittade en sida o där står de att cirkusen e i gamla Linköping. Men va e de som dom har just i valla?
    den är i "häststallet" på sidan av det huset vid tuff tufftågen som står på en gräsmatta
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Familjetrollet
    miniliten skrev 2008-09-13 12:11:07 följande:
    vet inte vart jag ska fråga.....men ni är ju iaf i samma stad som mej, linköping=)  hur klär man barnen idag när termometern visar på 8-9 grader? har två 1 åringar här hemma.... vad behövs på dom, kändes ju jättekallt ute
    mössa och varma kläder det blåser kallt ute.själv har man fått öroninflammation och halsont.jag kan kanppt vara ute idag pga blåsten.öronen värker rejält när det blåser kallt ute

snart kommer vovven som jag ska vara akut hundvakt åt.sen kom en granne som oxå behöver akut hundvakt.så här blir det inte en lugn helgGlad

snart ska vi promenera till valla,typiskt att solen ska försvinna nu
  • Familjetrollet

mammatill4a

hade ni på polisradion igår kväll(natt?maken sa att det var ett jÄvla oväsen utanför sent på kvällen/natten.på väg till centrum är det två mindre pölar med blod(blodiga servetter).

studenter hade fest igår igen*suck*tyvärr verakar det var ett gäng som vill festa varje helg*arg*hoppas de slutar med det. fester jätteofta tänker inte jag acceptera!

• Familjetrollet
    miniliten skrev 2008-09-13 12:11:07 följande:
    vet inte vart jag ska fråga.....men ni är ju iaf i samma stad som mej, linköping=)  hur klär man barnen idag när termometern visar på 8-9 grader? har två 1 åringar här hemma.... vad behövs på dom, kändes ju jättekallt ute
    välkommen hit till tråden
    Firstandhappy skrev 2008-09-13 12:07:34 följande:
    låter som om många av er kommer ha en trevlig dag! kalasfint väder är det ju med för att vara ute..
    hoppas du oxå får en trevlig dag
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-09-13 15:16:56 följande:
    .... men grannen unge  hade capribyxor och sandaler... inge jacka... bara långärmad jumper... hon var alldeles blålila om händerna...
    stackars unge.sommaren är ju över.

jag är KÄRSkrattande i beaglevovven som är här.jisses villken go vovve det är.kommer bli tomt när han åker hem imorrn igenLedsen.ikväll ska jag gå långprommenad med en annan hundägare

vi var iväg på valla idag.det var jättemycket folk överallt

mammatill4a hoppas ni har haft en bra dag.såg du inlägget ang kalaset?
  • Familjetrollet
    Mizzz skrev 2008-09-13 17:59:42 följande:
    Det var draget-kravall igår, misstänker att det var den som skulle på.
    nått som studenterna har ?
  • Familjetrollet
    Mizzz skrev 2008-09-13 18:03:43 följande:
    Jupp, det är höstens första stora kravall. Låt mig giss, de hade gula overaller på sig.
    ingen aning.maken sa att det var ett jädrans oväsen inatt.han är inte lättväckt men inatt vaknade han.första gången som jag inte vaknade.jag vaknara annars av minsta lilla ljud.men denna vecka har jag varit otroligt trött
  • Familjetrollet
    Mizzz skrev 2008-09-13 18:25:48 följande:
    Ok, men iaf, det blir troligtvis fest ikväll igen på många ställen i ryd, fortfarande "dra´t i spat"-fester. Sen blir det nog lugnare några veckor..Men om ni inte fixar att säga till dom muntligt så sätt upp en lapp i deras trappuppgång att de stör. Många fattar inte hur mycket det faktisk låter.
    de borde ha hjärna att tänka med.*SUCK*de vet att det finns barn i denna trapp samt en till barnfamilj på gården.de verkar sakna  respekt till grannar.händer det ikväll igen att grannen har fest 3 gången på en vecka så blir det ett samtal till G på måndag.

hopplöst att de blandar festande studenter med stora barnfamiljer
  • Familjetrollet

gaaah nu krånglar Fl igen.jag skrev ett långt svar på en tråd.nu kom det inte med då FL krånglar.jag kopierade inte inlägget innan*SUCK*

är det fler som får konstiga sidor i vissa trådar?

• Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-13 19:33:00 följande:
    Familjtrollet: hehe , jo då dagen har varit kalas, varit ute hos farmor och farfar och träffat både kusinerna så kul att se dem och vad den lille växer, hihi både alma och liam var så förtjusta så de kunde inte låta bli att pussa och kramas.. Tyckte de var för fint för att ränsa förrådet idag så tar de imorgon Nej såg inte de om kalaset. bättre du inboxar mig, för ja hinner ju inte med som ni skriver här inne ju:-P
    jag svarade på ditt roliga mail.haha den var bra.vi kan ju pratas vid en snabbis imorrn.skoj att ni har träffat kusinerna.alma fick väll fullt upp med bebisarGlad

hoppas liam somnade gott igår efter cirkusen.jag fixar bilderna nån dag.kan vara skoj för liam att visa vad han såg

fy villken lång dag denna dag har varit.om två timmar ska man ut i isande kyla på långpromenad med en granne och hennes vovve

imorrn blir det fullt upp igen.jag som tänkte sy i helgen Skrattandedet får bli nästa vecka istället
Svar på tråden VI från Linköping