• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma
    Marayah skrev 2008-09-12 08:35:53 följande:
    Får se vad som händer här.. Marko skulle säkert tycka de var kul att leka med leo.. Men nu hänger allt på Filips hosta..
    Ok. Leo skulle nog oxå tycka att det vore kul

Kanske skulle dra till Valla annars o aktiviteterna där, om vädret är någorlunda.
    Hade ju massor inplanerat imorgon o så kommer sambon hem igår o säger att han måste jobba på lördag, blä Tur att det bara är en engångs grej.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2008-09-12 07:58:26 följande:
    Godmorgon på er alla!Hoppas ni är friska och krya! Här har jag en Elin som är förkyld och har feber. Har suttit och sovit med henne i en fotölj hela natten, då hon är så täppt och vi inga nezeril hade hemma. Så idag blir det en tur till apoteket.Tråkigt väder, hösten är redan här.Kul att se många nya här! Välkomna ska ni vara!Alla som tycker det är kul med loppis boka den 15/11, då är det loppis i Rystad Folkets Hus mellan 10 och 15. Då har jag bokat upp mig på två bord där! Mycket fina grejor till bra priser har jag.
    det ska jag skriva upp.jag älskar loppisar och second hand.då får ni krya på er.
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-12 08:30:11 följande:
    Nån som har lust att hitta på nåt med mig o mina två barn imorgon ?Sambon är tvungen att jobba 8-15 imorgon, usch o fy
    är fullbokad imorrn då jag ska vara hundvakt akut och sen ska vi rensa ena blomrabbaten och fixa lite på kolonin.hade det varit soligt och varmt så kunde man träffats på valla
    Firstandhappy skrev 2008-09-12 09:14:03 följande:
    jaha då hoppar väl jag in o säger god morgon med då!!
    god morgon säger jag oxå
    Mammatill4a skrev 2008-09-12 08:34:30 följande:
    tyvärr är redan uppbockad på att tömma förrådet, annars hade ja gärna sätts, tråkigt att behöva jobba på en lördag..
    Mammatill4a skrev 2008-09-12 08:34:30 följande:
    tyvärr är redan uppbockad på att tömma förrådet, annars hade ja gärna sätts, tråkigt att behöva jobba på en lördag..
    säg till om du behöver hjälp.ja just det.lördag den 4/10 är det barnkalas här.så då får ni komma hit på tösernas kalas kl 14
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-11 20:18:48 följande:
    välkomen tillbaka, ja nästa gång får allt du med vara med på vår fika träff gud så skönt att de snart är över för dig.. här är de bara bra, magen växer inte för mkt, men faan vilken halsbränna man har..
    halsbränna är inte skoj.hoppas den försvinner snart.
  • thelifesaviour

Godmorgon! Här är det världens tröttaste morgon! Satt på möte i Norrköping till nästan halv elva igår. :( Men idag ska bli en bra dag! Min bästa vän kommer hit från stockholm och jag tänker inviga vår nya dammsugare.

• dinana
    thelifesaviour skrev 2008-09-12 09:54:40 följande:
    Godmorgon! Här är det världens tröttaste morgon! Satt på möte i Norrköping till nästan halv elva igår. :( Men idag ska bli en bra dag! Min bästa vän kommer hit från stockholm och jag tänker inviga vår nya dammsugare.
    Godmorgon allihopa... vilken härlig höstdag. Vaknade till lite host och bök från Molly, annars har det varit rätt lugnt här idag. Ringde och sjukanmälde Molly vid åtta, sen har man ringt lite samtal. Letat på blocket efter ett par ECCO-skor till Molly, men verkar vara svårt att få tag på... hittade dock ett par och de var inte sålda, men säljaren vägrar att skicka dem på posten... *suck* ...endast avhämtning.. känns inte som jag vill punga ut massa pengar på att åka till Gotland dock.. *haha*

Annars..

Ja skall till vårdcentralen med Molly vid halv två. sen tänkte jag åka ner till stan en sväng. Äta lite kanske eller fika... vet inte riktigt ännu.
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-09-12 10:55:11 följande:
    Godmorgon allihopa... vilken härlig höstdag. Vaknade till lite host och bök från Molly, annars har det varit rätt lugnt här idag. Ringde och sjukanmälde Molly vid åtta, sen har man ringt lite samtal. Letat på blocket efter ett par ECCO-skor till Molly, men verkar vara svårt att få tag på... hittade dock ett par och de var inte sålda, men säljaren vägrar att skicka dem på posten... *suck* ...endast avhämtning.. känns inte som jag vill punga ut massa pengar på att åka till Gotland dock.. *haha*Annars.. Ja skall till vårdcentralen med Molly vid halv två. sen tänkte jag åka ner till stan en sväng. Äta lite kanske eller fika... vet inte riktigt ännu.
    då får ni ha en bra höstdag på stan.jag ska till stan nästa vecka och spana efter höst/vinterkläder och lite andra fynd
  • playmate86

nu hittade jag er igen nju är jag tillbaka hur är det med alla

• cocacarro

Goddagens!

Här är man hemkommen från en föreläsning, ska bli skönt med lite helg. Dock kommer mannens familj på besök och ska stanna hela helgen så jag vet inte om det blir mycket till ledigt.

Skorpan: Åh, vad kul med loppis Är det något jag saknar med Blekinge där jag bodde innan så är det loppisen de hade i Ronneby varje söndag för den var enorm och med massa billiga grejer. Var ligger Rystad?

Vad är det som händer i Valla imorrn?

• Familjetrollet
    cocacarro skrev 2008-09-12 13:30:10 följande:
    Goddagens!Här är man hemkommen från en föreläsning, ska bli skönt med lite helg. Dock kommer mannens familj på besök och ska stanna hela helgen så jag vet inte om det blir mycket till ledigt.Skorpan: Åh, vad kul med loppis Är det något jag saknar med Blekinge där jag bodde innan så är det loppisen de hade i Ronneby varje söndag för den var enorm och med massa billiga grejer. Var ligger Rystad?Vad är det som händer i Valla imorrn?
    valla skojsky.valla gårda egna cirkus som de har med sina djur och barn.rystad ligger ute på landet nära linghem.du kan söka på rystad på eniro
  • Skorpan08
    cocacarro skrev 2008-09-12 13:30:10 följande:
    Goddagens!Här är man hemkommen från en föreläsning, ska bli skönt med lite helg. Dock kommer mannens familj på besök och ska stanna hela helgen så jag vet inte om det blir mycket till ledigt.Skorpan: Åh, vad kul med loppis Är det något jag saknar med Blekinge där jag bodde innan så är det loppisen de hade i Ronneby varje söndag för den var enorm och med massa billiga grejer. Var ligger Rystad?Vad är det som händer i Valla imorrn?
    Rystad ligger bakom Tallboda kan man säga.
Svar på tråden VI från Linköping