• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Familjetrollet

kan nån inboxa mig mammatill4a mobilnr?har tyvärr råkat radera det.

idag kom gubben hem med 4 st cirkusbiljetterGlad.de fick biljetter av cirkusen under dagen.så ikväll blir det cirkus.

hoppas vädret bli bättre ikväll så man slipper stå i kön under regnet vräker ner

From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Leos och Vincents mamma
    Familjetrollet skrev 2008-09-12 13:49:24 följande:
    valla skojsky.valla gårda egna cirkus som de har med sina djur och barn.rystad ligger ute på landet nära linghem.du kan söka på rystad på eniro
    Vet du vad cirkusen kostar?
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-12 14:37:51 följande:
    Vet du vad cirkusen kostar?
    220 kr st på dyraste platen(vuxen).billigaste 180 kr(vuxen)barn under 2 år gratis(barnvagnar måste ställas utanför)barn 20 kr billigare än vuxen
    insläpp 30 min före cirkusen börjar
  • Leos och Vincents mamma
    Familjetrollet skrev 2008-09-12 14:46:14 följande:
    220 kr st på dyraste platen(vuxen).billigaste 180 kr(vuxen)barn under 2 år gratis(barnvagnar måste ställas utanför)barn 20 kr billigare än vuxeninsläpp 30 min före cirkusen börjar
    Ok..vet du om det är nåt utanför?
    Tror inte att jag klarar av att gå på cirkus själv imorgon med två barn.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Apipoulai
    Familjetrollet skrev 2008-09-12 14:46:14 följande:
    220 kr st på dyraste platen(vuxen).billigaste 180 kr(vuxen)barn under 2 år gratis(barnvagnar måste ställas utanför)barn 20 kr billigare än vuxeninsläpp 30 min före cirkusen börjar
    Shit, hur kan det vara så dyrt?
  • Familjetrollet
    Apipoulai skrev 2008-09-12 15:28:35 följande:
    Shit, hur kan det vara så dyrt?

de är billiga om man jämnför med andra cirkusar.den vi skulle gått på hade inga barnpriser.så vi struntade i det då.maken brukar få fribiljetter genom sitt jobbGlad

vi har fått specialbiljetter så förhoppningsvis är det på de dyra platserna.men det är kul att få gå på cirkus trots att man är pank.ibland har man turen på sin sida

• Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-12 14:48:08 följande:
    Ok..vet du om det är nåt utanför?Tror inte att jag klarar av att gå på cirkus själv imorgon med två barn.
    tyvärr inte.bara att det är en paus på 15 minuter
  • Apipoulai
    Familjetrollet skrev 2008-09-12 15:32:28 följande:
    de är billiga om man jämnför med andra cirkusar.den vi skulle gått på hade inga barnpriser.så vi struntade i det då.maken brukar få fribiljetter genom sitt jobb
    vi har fått specialbiljetter så förhoppningsvis är det på de dyra platserna.men det är kul att få gå på cirkus trots att man är pank.ibland har man turen på sin sida
    Är det vanlig cirkus vi talar om, eller är det vallaskojsky?
    Kom på att jag hade den i tankarna när jag frågade.
    Vallaskojsky kan väl ändå inte vara så dyrt...
  • Fru T

ni som bor i lambohov, vet ni om LANTMANNAGATAN 102 ligger bra till. vad tycker ni om att bo där ute å bla bla bla jag är sugen på en 3a så ja jobbar på att övertala maken å kollar lite vad där finns för alternativ så ja kan visa honom..

• Summerlove08

Leos och Vincents mamma: Hittade detta i en annan tråd och kopierade Enligt det här finns det ju även aktiviteter utanför och inte bara cirkus.

Valla dagarna med Cirkus Valla Skojsky (Lör & Sön)
    Föreställningar båda dagarna kl 13,14,15, & 16

Lotterier, ponnyridning, karuseller, hoppborg mm

Jag var med på Valla skojsky och sjöng när jag var liten

Love is in the air
Svar på tråden VI från Linköping