Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping

Haha, jag känner likadant, att jag antagligen kommer sakna magen när den är borta. Det gjorde jag ju med Lucas och det fick jag äta upp sen
    Men nu blir det inga fler barn på ett bra tag. Fast en gång till vill jag nog vara gravid, det här var ju allt annat än planerat...
    Jag ska packa ner minipillrena i BB-väskan

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2008-10-23 11:24:45 följande:
    heeh joo vi är några nu   En av mina kissar har blive jätte mattig, han lämnar inte min sida
    Så blev mina kissar med. Och skulle alltid ligga på min mage
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-10-23 12:31:00 följande:
    Någon som vill bjuda ? www.tradera.com/auction/aid_75383336
    Haha, ja det var verkligen nåt för min plånbok

Jag hade gärna följt med, men skrutt ska strax sova och plånboken blir inte uppfylld förrän imorgon
  • JePaLuLi
    Kaya skrev 2008-10-23 16:11:15 följande:
    Hallå där, kikar in lite nyfiket bara... Jobbar i Linköping men bor i Norrköping. Har två barn, liten tjej 3 år och stor kille 7.5 år.K
    Hej hej!
    Själv är jag nyinflyttad i Linköping. Har en liten kille som blir 11 månader på lördag och väntar en liten i början av december.
  • JePaLuLi

Mammatill4:a- Jag och Lucas kommer lite senare än 10 imorgon om det är ok?

• JePaLuLi

Tack för idag tjejer och tack Mammatill4:a för fikat!
    Lucas är helt utslagen så ajg ska också passa på att vila nu

• JePaLuLi

Ja, här var det dött
    Vi var i Norrköping igår en sväng. Shoppade lite på babyland och Media Markt. Sen var vi och hälsade på min pappa som köpt en fin vagga till lillebror så nu blir det att bädda och göra den fin innan lillebror kommer.
    Idag blir det Ikano tror jag. 

Lucas hade visst missat det där idag att man fick sova en timme längre

• JePaLuLi

Ja jag ska inte klaga, fick sova till 8 i alla fall och då var ju klockan egentligen 9

LoVmamma: då kanske vi ses på Ikano

Mammatill4:a- Men fy vad jobbigt. Hoppas det blir bättre och att bebben inte vill ut just i dag då

• JePaLuLi

Ni som är duktiga att sy: Vart kan man köpa fint barntyg och skumgummi? Ska fixa iordning vaggan tänkte jag

Svar på tråden VI från Linköping