Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping

dinana skrev 2008-11-01 18:50:02 följande:
    Här är det bara Nintendo som gäller.. allting annat har ratats av min sambo =) Favoriten till Wii har nog ändå varit Zelda, så lång tid som vi spenderat med det har jag knappt spenderat med något annat i mitt liv. Satt dag och natt med det.. vi hann inte ens med att äta mat då =) Tur att Molly bara var en liten bebis då och sov bort det mesta.
    Nä, fy för såna tråkiga spel. Såna gillar inte vi alls Det ska vara lite fart och action
    Marayah skrev 2008-11-01 19:36:34 följande:
    Ahaa, har ni mariokart om e till wii eller spelar ni gamecube spel?? O om ni har de till wii, kör ni med ratten som finns? Funderar på något sånt i julklapp typ till Marko, men de e rätt så dyrt.
    Vi har det till wii och kör med rattar. Det är lite enklare, tycker jag i alla fall. Ni kan ju låna vårat om ni vill så ser ni ifall han tycker att det är kul och värt att köpa i julklapp.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi

Här händer inte mycket. Jag lyckades halka igår så jag är mer eller mindre rörelsehindrad. Så fort jag försöker röra mig från bäckenet och neråt så skriker jag i smärta och tårarna rinner. Det gör så j***a ont! Sammandragningarna har ökat också, men de är inte regelbundet eller så. Sambon vill gärna att jag ska ringa förlossningen så vi kan komma in på en koll, men jag är så envis och tycker inte att det är nödvändigt. Vad tycker ni? Det påverkar väl inte beisen att jag har ont i bäckenet??

• JePaLuLi

Hmm... Ni kanske har rätt tjejer. Det är ju bättre att ringa en gång för mycket...

Mammatill4a: Usch, stackars dig. Jag vet hur frustrerande det är. Men situps är mitt bästa tips! Jag gjorde 50 st på fredagseftermiddagen och sen på natten satte det igång.Tänker testa det mot slutet den här gången också, det är ju i alla fall inget som skadar

• JePaLuLi

Nån som har ett bra tips på farsdagspresent??

• JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-02 18:13:43 följande:
    Jag har beställt en tröja från www.gladagrodan.seDet står Världens bästa pappa på den, jättefin Kostade 169 kr o fraktfritt var det.
    Ja jag funderade också på det. Hittade en likadan för 159:- på hejbaby.se, fraktfritt. Men vet inte om jag tycker det är så kul... Funderade på att köpa en likadan till morfar fast med världens bästa morfar på då så klart. Och låta Lucas kladda med lite fingerfärg i en fin tavla
    dinana skrev 2008-11-02 18:39:58 följande:
    Här blir det nog Lego till killen, min pappa orkar jag nog inte skicka något till i år... han brukar få nallebjörn av mig. Men i år vet jag inte om jag orkar skicka något. Men kolla in www.nallebudet.se om ni är uttråkade.
    Ska kolla där Tack för tipset!
  • JePaLuLi

Ja herregud ja. Håller på att tvätta bebiskläder och det är ju sjukt så små de är
    Har Lucas verkligen varit så där liten?? Och ändå är det inte ens ett år sen han hade de...

Grattis till Marko!

• JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2008-11-03 13:43:20 följande:
    så har vi det vaaaaarje morgon..*ler*
    Vi med
  • JePaLuLi
    Guardian Angel 07 skrev 2008-11-03 16:33:42 följande:
    dinana: jag gick till selbing " www.crocus.nu/ " Jag var i vecka 20 när vi kollade upp det och rätt hade han också!
    Det gjorde vi med. Var där med båda barnen. Tycker han var toppen! Det blir garanterat en tur dit igen om det skulle bli fler barn. Har gjort en tavla som sitter över Lucas säng med bilderna, ska göra en likadan till lillebror. Det finns bilder i galleriet för den som är nyfiken!
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-03 21:48:01 följande:
    Ok. Men får ni välja tillval o så om ni vill? Skåpsluckor, diskmaskin, m.m?
    Det får man väl göra överallt? Fast det blir ju tillägg på hyran då förstås.

Vi köpte oss en diskmaskin och den skulle jag inte vilja vara utan!
  • JePaLuLi

Lucas har också IKEAS bord och stolar och det funkar jättebra.

Mandarin: Annars fanns det jättemysiga åkpåsar på Lekia nu. De sålde ut för 379:-, hade kostat 599:-. Vi slog till så slipper gossen frysa i vinter  Nu ska vi bara hitta en till bebisen också. Liggdelen i syskonvagnen är ju inte så jättebred...

Svar på tråden VI från Linköping