Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping

dinana skrev 2008-11-08 16:45:17 följande:
    Annars vart ju den här lite kul!
    Hehe, ja då slipper du ju tänka på magen iaf
    Men du ska ju inte ha bebismage för alltid så hittar du nån på tadera så är det väl bara att buda
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-11-09 10:34:06 följande:
    Hallå! Här vart man uppe med tuppen. Vi har fixat med vinterdäcken, skall strax åka iväg en snabbis till Biltema och köpa olja, sen bär det av till tjocka släkten i Kisa och Rimforsa. Är ju fars dag idag så vi får väl se vad vi hittar på för något för Rickard. Skall ta och berätta för svärmor idag att vi väntar tillökning också.. och fy så nervös jag är... men hoppas att de blir glada (antagligen inte). De vart ju inte direkt glada de två andra gångerna vi berättade att vi vart gravida... så varför skulle de bli glada nu liksom.. Jaja.. Jag har min BEBIS-tröja på mig.. så nu fasen!
    Oj, då får vi hoppas att de blir glada nu då! Låter ju märkligt om de inte skulle bli det... Lycka till!
  • JePaLuLi

Kikar in och berättar att jag lever i alla fall. Har väldigt kraftiga förvärkar och fruktansvärt ont just nu. Har inte sovit på två nätter... Men det är väl pinvärkar som jag hade sist, som inte gör nån nytta! Skrikandes

Marayah: Skulle vi kunna hämta spelet nån dag den här veckan?

Familjetrollet: Fy vad trist att springa till tvättstugan. Jag skulle aldrig klara mig utan tvättmaskin, särskilt inte nu när man har barn.

• JePaLuLi
    dinana skrev 2008-11-11 11:42:37 följande:
    Oj vad spännande... då är det inte så långt borta nu i alla fall. Men gud vad hemskt att inte kunna få sova ordentligt. Hoppas att det går fort nu på slutet så att du får lite sovro snart igen.
    Ja det är jobbigt. Tur att Lucas är morgontrött åtminstone .-)
    Det är ju bara att hoppas att det gör nån nytta så man inte sitter och har ont i "onödan". Med Lucas hade jag massa pinvärkar länge utan att det hände ett dugg...
    Tack, det hoppas jag med! Fast om det blir så mycket sovande med två små vet jag inte
  • JePaLuLi

Marayah: Vad bra, men vi kan ju höras av om dag och tid på msn?

• JePaLuLi

Familjetrollet: Det tror jag inte. Malin får ju träffa sin bebis senast på fredag och för mig dröjer det nog liite längre.

• JePaLuLi
    Mizzz skrev 2008-11-11 14:46:47 följande:
    apropå denna tråd:www.familjeliv.se/Forum-3-21/m37831162.htmloch framförallt inlägg 212...Jag tror vi ska stavning på "Linus" till "Lee-Nuhzze", vad tycker ni?
    Haha, ja varför inte. Vi är inne på Linus till lillebror men ska kanske anamma den stavningen istället
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2008-11-11 15:15:35 följande:
    jo så kan det va men ja pallar knapt stå vid spisen eller ta disken... så fort ja vart iväg å gjort nåt ärende eller bara kolla tvättid så får ja hänga över toan ett bra tag..hade jätte ont i skallen igår å i natt men vägra ta värktablett, spydde upplöst värktablett för ett tag sen å det va nog det äckligaste!!
    Usch, vilken pärs du har. Lider verkligen med dig och sen att ni ska behöva gå igenom operationen på din man också
    Jag hoppas ni snart är på fötter båda två!
    Familjetrollet skrev 2008-11-11 15:24:19 följande:
    jag har en linus,en trotsig sådan.
    Jaså? Linus är fint tycker jag. Är bara rädd att det är FÖR likt Lucas.
  • JePaLuLi
    Mizzz skrev 2008-11-11 15:27:53 följande:
    Jag har faktisk funderat på Lucas till nästa barn när det blir (har ju redan en Linus).. Men tänker samma sak, att det är lite för likt?Blir nog något annat Men fint är det!
    Hihi, vilken bra smak vi har

Fast jag tycker som fru T att det faktiskt låter gulligt ihop!
    Fru T skrev 2008-11-11 15:30:24 följande:
    ja tycker inte det är för likt snarare att det passar bra ihop Tack för styrkekramar! Ja som igentligen är välldigt aktiv blir sjukt frustrerad av detta
    Tack
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2008-11-11 15:35:32 följande:
    Lukas och Linus låter ju jättefint!
    Tack
Svar på tråden VI från Linköping