Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping

Vi ska också åka till Norrköping på lördag Ska fixa barnvakt och bara gå och strosa och äta nåt gott tillsammans, ska bli jättemysigt!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Mammatill4a skrev 2008-10-22 15:42:17 följande:
    här har man just komit in, varit ute sen 14 då barnen hämtades från dagis och gud så skönt de var ute. om inte halsbrännan gjort sig för mkt påmind och barnen inte hade varit så meliz sugna hade ja kunnat vara ute ett tag till men men.. en dag imorgon oxå..Nu blir de till att ta disken och hänga tvätt och små plocka lite.Är de nån här inne som skrivit ett förlossningbrev nån gång, så BM på förlossningen vet på ett ungefär hur man vill ha de..fick ett brav hem från min BM men ett papper ja kunde fylla i men vet inte rikitgt hur man ska skriva.. men får la sätta mig med de ikväll när barnen somnat el nåt..
    Jag skrev ett förlossningebrev, visserligen lämnade jag aldrig fram det, men ändå
    Kan inboxa det till dig så kanske du får några idéer iaf. Om du vill förstås...
  • JePaLuLi
    Mammatill4a skrev 2008-10-22 20:12:49 följande:
    ja men gärna, hehe kommer la sj glömma bort den, men bra att ha för de vill ju gärna veta om man inte kan prata för mkt när man kommer in.
    Du får informera gubben om hur du vill ha det
    Fast mitt förlossningsbrev gällde ju första barnet, du kan ju det där på rutin nu
    Guardian Angel 07 skrev 2008-10-22 20:13:42 följande:
    Skorpan08:åå vad kul att hennes tand tittat fram önskar att Nathalies tänder kunde komma ni verkar iaf haft en mysig dag
    Var glad att tänderna dröjer Lucas håller på att få nr. 7,8,9 och 10 nu och använder mig som levande bitring. Inte alls kul kan jag säga!
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2008-10-22 21:04:33 följande:
    AJ!! Vilken liten buse.
    Ja, verkligen Hoppas det är nåt övergående!
    dinana skrev 2008-10-22 21:15:14 följande:
    Vad skall man småäta för något då? Jag kan ju inte stå å laga mat hela tiden..
    Jag var helt galen i clementiner (och är fortfarande). Det funkade för mig. Eller äpple, nåt kex, skorpor...
  • JePaLuLi

Diana: Tiden kommer gå jättefort för dig nu skulle jag tro. När jag var gravid med Lucas så tyckte jag att det var såå lång väntan, den här graviditeten har bara rusat förbi. Det känns som jag nyss plussade och så är det inte alls länge kvar tills vi får bebis
    Det blir ju lite annorlunda när man redan har en liten att jaga runt på

• JePaLuLi
    dinana skrev 2008-10-23 10:14:22 följande:
    Ja det är nog det. Men jag tyckte att tiden gick supersnabbt när jag väntade Molly. Jag jobbade ju hela tiden då så jag hade inte mycket tid över till att vara gravid. Vips så skulle man till sjukhuset och bli inlagd. Nu står tiden still. Vill ha jobb så att tiden går fortare.. men inte så sugen på det nu när man mår illa som man gör
    Ja det är klart. Jag pluggade med Lucas och hade ett drygt sommarlov emellan Sen på hösten mådde jag inte särskilt bra så i oktober tog jag studieuppehåll.

Jag skulle också vilja ha ett jobb nu. Men det är ju inte så troligt att de anställer nån som snart ska föda Men skulle vilja ha nåt extra att gå iväg till på kvällar och helger.
  • JePaLuLi

Måste bara fråga er som ska till mammatill4:a imorgon, är det nån som varit hos pojk-maffia för att få vattkoppor?

• JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2008-10-23 10:25:55 följande:
    nix.våra har redan haft det
    Ok, vad skönt!
    dinana skrev 2008-10-23 10:29:01 följande:
    Nej, det har vi inte.. men pratat om det... men jag vet inte...
    Ja, jag tänkte bara att det kan vara bra att veta. Är det så att någon varit där så stannar jag och Lucas hemma. Vill inte riskera att han ska bli smittad nu när vi snart ska få bebis.
  • JePaLuLi
    Mammatill4a skrev 2008-10-23 10:43:03 följande:
    hihi tack, sj ska man komma på nåt att äta men vad är frågan allt ger en ju halsbränna urk och har lust att dona massor i lgh men bara sitter där ja sitter, tur de inte blir stökigt av att titta på, men måste nog möblera om lite om vi ska få plats imorgon, ska bli kul med fika träff och så många..jennyopatrik: tror inte de är nån som varit och fått vattkoppor så du kan allt komma
    Nej, jag hoppas inte det. Vore onödigt att utsätta honom för smittorisk nu...
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2008-10-23 10:48:26 följande:
    Jag har inte heller varit där och inte heller träffat någon annan som är sjuk just nu.
    Nej, så viktigt var det inte. Det var bara det att jag kom på att ni pratade om att åka dit så jag undrade bara....
Svar på tråden VI från Linköping