Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping

Nu är vi hemma igen! Allt var jättebra med lillebror och hjärtljuden låg på 152 idag så han var pigg Han har redan fixerat sig, vilket tydligen var tidigt för andra barnet och mina onda sammandragningar kunde vara ett tecken på att det är på G. Men det kan lika gärna vara så att det kommer vara så fram till bf. Jag skulle iaf ta det lugnt framöver, men skulle det sätta igång nu så gör de inget för att stoppa det.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-10-30 11:45:21 följande:
    Ojoj, vad spännande.. är du i vecka 35 nu eller?
    Japp, det stämmer
  • JePaLuLi

När var och hur hittar jag alla imorgon? *vilsen*

• JePaLuLi

Jag skippar fikat idag, jag har absolut ingen aning om vart Claras ligger. Men det blir väl andra tillfällen som jag kan följa med

• JePaLuLi
    dinana skrev 2008-10-31 09:01:57 följande:
    Kan ju någ på mobilen annars 0739170260
    Tack, men nu hinner vi inte i vilket fall. Har inte ens fått på oss några kläder
    Men ni får ha det så trevligt så får vi ta en ny fikaträff nästa vecka!
  • JePaLuLi
    Mammatill4a skrev 2008-10-31 19:59:22 följande:
    Familjetrollet: Japp första gången jag går över tiden, men har ju sluppit komplikationer denna gång, så det är la därför och sen hade jag ju de på känn oxå då alla vänner och bekanta gått över tiden detta år oxå, så kanske är nåt som hänger i luften. Fikat tar jag nog på stan då barnen är på dagis till 14 om de inte blivit bebis innan. I helgen vet jag inte vad som händer, byte till vinterdäck och besök gravar blir de nog. Men när och hur de får tiden avissa:)
    Exakt. Du får ju vara glad för det. Och det är ju bara en dag över tiden än så länge. Tror nog det blir bebis i helgen

Vi ska också byta till vinterdäck i helgen, känns som att det är lika bra att få det gjort!
  • JePaLuLi

Marayah: Detsamma! Det får vi göra om snart

Mammatill4a: Ja, bebben kommer när den kommer! Men snart har du ditt underverk i famnen och då kommer det vara värt allt och lite till. Hoppas allt är bra med dig coh familjen!

• JePaLuLi
    Marayah skrev 2008-11-01 09:55:07 följande:
    Här vaknar vi av en Marko som säger att han har ont i magen och vill kräkas. Så de blir no kanske inte nått kalas idag.. Än har de inte kommit nått, men han e väldigt trött och ligger o kikar på tv i sitt rum nu..
    Usch då, det låter inte alls kul
    Hoppas han piggnar på sig snart!
  • JePaLuLi
    Mammatill4a skrev 2008-11-01 11:17:46 följande:
    Jennyopatrik: så sant så, jo allt är bara bra här ute och sätter på vinterdäcken nu, el ja snart behövdes pumpas först. Men snart är de på och då är man säker om man skulle behöva åka iväg på natten. Hoppas allt är bra med er oxå .
    Ja, det känns säkrast att ha det fixat!
    Vi ska ut till svärmor och få på våra också. Det brukar faktiskt vara jag som sköter däckbytet, men det blir lite svårt i år
    Allt är bara bra, har jäkligt ont, men det är väl bara att stå ut antar jag. Ska ta ett bad nu så får vi se om det lugnar sig.
  • JePaLuLi
    Marayah skrev 2008-11-01 14:32:23 följande:
    Ja de gör juh de.. Han mår nu liiiten aning bättre men är fortfarande hängig. Hopas inte Filip får nått bara... Var juh tur i oturen att vi skulle ge Marko födelsedagspresenten idag, för han har juh nått att göra då. Köpt nintendi wii... Marko tackar för grattulationer..
    Åh då är han väl nöjd förstår jag
    Vi har också wii och det är ju jätteskoj! Särskilt Mario Kart
    Fast sambon sitter mest framför sitt Xbox 360 och det tycker inte jag är lika skoj...
Svar på tråden VI från Linköping