Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping

Mammatill4a: Jag tror ju också på en kille som du vet
    Är såå nyfiken på vem som gömmer sig därinne!!

Ska kolla vad jag hade för sista sf mått med Lucas.
    Jag hade sf 36 4 dagar innan han kom. Han vägde 3520 gram, 51 cm lång.

Du kommer klara förlossningen galant och inte kommer det att bli nån bjässe inte! Däremot säger de ju att bebben hjälper till mer om den är lite större, vilket gör att förlossningen går lättare.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi

Mammatill4a: Åh vad duktig hon är söta lilla Alma. Vi ska önska oss en potta till Lucas nu när han fyller eller i julklapp så han får börja bekanta sig med den. Hittade en rolig sak som spelar, sånt gillar han ju

• JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2008-11-06 10:58:10 följande:
    Vad är det som händer egentligen? Ska alla hoppa av tråden nu?
    Jag har ingen aning, men jag kan hålla med om att det inte känns så kul att skriva här längre av nån anledning. Inte för att jag har nåt kul att skriva, men då låter jag hellre bli än att skriva dagboksanteckningar eller sånt som inte rör hela tråden.
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-11-06 14:03:22 följande:
    hjärta till hjärta? får man betalt där då? sen har de ju bara öppet tre dagar i veckan.. alltid något i alla fall... kan ju ringa och kolla.
    Det undrar jag med. Trodde det var ideellt arbete där?!
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-06 15:50:26 följande:
    Jag har en bunt med tidningar här hemma som jag vill bli av med..det är de 5 senaste numren av Vi föräldrar plus tidningen Vi föräldrar första året. Sen har jag de 5 senaste numren av Mama oxå. Jag skänker bort dem till den som vill ha. Ligger bara o samlar damm här hemma.
    Jag tar gärna emot tidningarna om du inte vill ha dem. Behöver nåt att fördriva dagarna med
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-06 16:02:48 följande:
    Jag har läst dem o nu samlar de som sagt var bara damm Så du får mer än gärna ta dem, annars kastas de bara Frågan är bara när du ska få dem.
    Tack, vad snällt!
    Ja det är ju frågan... Vi kanske kan få till en fika nästa vecka??
  • JePaLuLi

Vi har en Britax Hi-way till Lucas som vi är jättenöjda med. Han är också väldigt lång för sin ålder, men den funkar bra. Dumt att man inte köpte en sån från början egentligen, den är från 0-25 kg.

• JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-07 23:41:33 följande:
    Nu har vi sett filmen Mamma Mia o såå himla bra den var!! Har gråtit o skrattat igenom hela filmen.
    Jag såg den häromdagen. Den är såå härlig! En riktig tjejfilm! Sambon frågade om jag tyckte att jag skulle se den, men jag tror inte att han skulle uppskatta den på samma sätt!
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-08 11:09:05 följande:
    Fast min sambo såg den oxå o hör o häpna så tyckte han att den var bra! Det trodde jag inte först, men det var han som sa att han oxå ville se den. Annars brukar han inte gilla såna typer av filmer.
    Jaså? Ja då kanske han får ge sig på den då. Pappa såg den och han tyckte det var för lite action
    Men musikalen tycker han däremot är jättebra!

Marayah: Lycka till med dopet!
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-11-08 16:36:52 följande:
    Humm, okej, jag hade ju sett fram emot det annars.. =) Fast blir ju inte så mycket sexande nu förtiden... men tänkte mest för sambons del.. kanske hade funnits något kul åt honom...Tittade på Scrubs igår och där drömde Turk om att Elliott red honom.. och hon hade någon sjuksysterkostym på sig som killen tyckte jag skulle ha... undrar vart man kan hitta sådant i min storlek =/
    Finns det ingen sexshop här i stan? I Eskilstuna fanns det två stycken och där kunde man hitta såna dräkter Annars borde det finnas på nätet.
Svar på tråden VI från Linköping