• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2008-10-03 08:34:10 följande:
    Idag ska ja ta på mig walking skorna och gå in till stan. Får se vilken väg det blir. Kanske måste gå via Tornby först.. Hoppas att ni andra får en bra dag..
    tänk om en annan klarade av att gå så långt.förr kunde jag gå långpromenader ofta.men nu klarar inte kroppen av det så ofta.blir dock minst en långpromenad per dag.det ser ut att lätta upp ute.du får ha en bra dag.här ska jag ta en huvudvärkstablett
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-02 21:40:46 följande:
    Ok, men det räcker om du svarar på lördag när du vet
    Ja, det kan jag göra.. har inte ditt mobilnummer.. men du kanske kan inboxa det till mig. Så kan jag svara på så vis. Vet inte hur mycket jag är hemma ni i helgen.. inget bestämt ännu.
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • dinana
    Marayah skrev 2008-10-02 22:06:31 följande:
    Ja tror säkerligen att hon vill. Hon älskar och hålla på med sånt. Nu ska ja duscha och sen blir de sängen. Måste vara utvilad imorron om man ska orka gå till stan. HOPPAS bara vädret tillåter med..
    Har hon också något FL-konto? Eller hur kan jag nå henne?
  • Leos och Vincents mamma
    dinana skrev 2008-10-03 09:15:35 följande:
    Ja, det kan jag göra.. har inte ditt mobilnummer.. men du kanske kan inboxa det till mig. Så kan jag svara på så vis. Vet inte hur mycket jag är hemma ni i helgen.. inget bestämt ännu.
    Har inboxat dig nu..
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Fru T
    Cacan skrev 2008-10-02 22:04:01 följande:
    söndag kan jag tyvärr inte komma på fika .. Helgerna är fullt upp för oss då mannen äntligen är lite ledig!! Håller ju på o inreda min nya praktik, dit får ni komma sen o skämma bort er med massage, erbjuder även massage för Gravida!!Funderar på att ha SPA visning där sen för de som är intresserade!sen ska de förberedas till emilias 1 års kalas på torsdag, göra pajer o baka cup cakes m.m. blire nått över så kan vi ju ta fika här på landet, men det kanske blir svårt för alla att ta sig hit?Nu har jag gottat mig o köpt en ny mobil!!! det blev en NOKIA 5310 Xpress Music Nån som vet nått om den?
    Massage tackar ja aldrig nej till, skulle behöva typ nuuuu lite lagom avslappnande sådär är vad min kropp behöver nu när det molnar både här å där...
    Åh vad jag längtar
  • dinana

Idag är man på topp! Molvärken har lugnat ner sig och illamåendet är borta.. Härligt! Haft sovmorgon och sitter nu å äter varma smörgåsar. Mm...

Njuter av min graviditeten.

• Fru T
    dinana skrev 2008-10-03 10:21:52 följande:
    Idag är man på topp! Molvärken har lugnat ner sig och illamåendet är borta.. Härligt! Haft sovmorgon och sitter nu å äter varma smörgåsar. Mm...Njuter av min graviditeten.
    lyllos då

det finns inte mycke ja kan äta för allt lucktar pecka
    Åh vad jag längtar
  • dinana
    Fru T skrev 2008-10-03 10:43:43 följande:
    lyllos dådet finns inte mycke ja kan äta för allt lucktar pecka
    Usch vad jobbigt... det jag stör mig mest på är att jag blev jätteillamående när vi åkte buss sist, så det är nog dags att plocka fram åksjuketabletterna här så man inte blir illamående sen när man skall ut å åka bil.
  • dinana

Familjetrollet - vad tycker du om mitt nya fodral till min fåtölj.. inget proffsjobb direkt.. men jag blev rätt nöjd ändå.. har dock inte fått dit någon dragkedja ännu.. men men.. det kommer väl nån gång. Tyget är köpt på IKEA 39 kr/m.

• dinana
    Svar på #2769
    Glömde visst bilden *haha*

http://www.familjeliv.se/hem/dinana/gallery/phphacy0e.jpg
Svar på tråden VI från Linköping