JePaLuLi skrev 2008-11-11 11:32:09 följande:
Kikar in och berättar att jag lever i alla fall. Har väldigt kraftiga förvärkar och fruktansvärt ont just nu. Har inte sovit på två nätter... Men det är väl pinvärkar som jag hade sist, som inte gör nån nytta! Marayah: Skulle vi kunna hämta spelet nån dag den här veckan?Familjetrollet: Fy vad trist att springa till tvättstugan. Jag skulle aldrig klara mig utan tvättmaskin, särskilt inte nu när man har barn.
vi har tvättmaskin hemma,men tvätten får ju inte plast när den ska torkas.sen spar man en del el med att tvätta i tvättstugan
JePaLuLi skrev 2008-11-11 11:32:09 följande:
Kikar in och berättar att jag lever i alla fall. Har väldigt kraftiga förvärkar och fruktansvärt ont just nu. Har inte sovit på två nätter... Men det är väl pinvärkar som jag hade sist, som inte gör nån nytta! Marayah: Skulle vi kunna hämta spelet nån dag den här veckan?Familjetrollet: Fy vad trist att springa till tvättstugan. Jag skulle aldrig klara mig utan tvättmaskin, särskilt inte nu när man har barn.
då kanske ni får barn samtidigt som mammatill4a.när har du bf?
Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-11 11:45:51 följande:
Ja, att ha egen tvättmaskin är guld värt!Vi hade inte det när Leo var liten o det var jobbigt att tvätta i tvättstugan med en liten samtidigt. Fast
iofs behövde vi bara ta hissen ner till tvättstugan så vi behövde inte gå ut eller så. Men nu med två barn så är det såå skönt att egen tvättmaskin eftersom vi tvättar istort sett varje dag.
vi har haft tvättmaskin hemma sen ca 8 år tillbaka.här tvättas det runt 2-4 maskiner om dagen
Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-11 11:47:56 följande:
Jag har inte heller mycket pengar, men lite går nog att fika för Sambon slutar 16.30 så jag är nere på stan då så kommer han o hämtar barnen typ vid 16.45.Vart tycker ni vi ska fika? Claras? Eller Steves?Vilka kommer?Fika på stan kl. 17 idag:Becka
hur länge är claras öppet?har de glutenfritt?får se om jag tar mig ner med bussen.brukar vara helt slut efter en dag i tvättstugan