Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-31 20:02:47 följande:
Ja, det är bara barnfamiljer som bor här, så det var väl typ de närmsta barnen som kom..
det är många barn här i området oxå.det kom inga ungar ikväll.
JePaLuLi skrev 2008-10-31 21:45:06 följande:
Exakt. Du får ju vara glad för det. Och det är ju bara en dag över tiden än så länge. Tror nog det blir bebis i helgen Vi ska också byta till vinterdäck i helgen, känns som att det är lika bra att få det gjort!
ja det är nog dags att byta vinterdäck de närmsta dagarna
Mammatill4a skrev 2008-10-31 19:59:22 följande:
Familjetrollet: Japp första gången jag går över tiden, men har ju sluppit komplikationer denna gång, så det är la därför och sen hade jag ju de på känn oxå då alla vänner och bekanta gått över tiden detta år oxå, så kanske är nåt som hänger i luften. Fikat tar jag nog på stan då barnen är på dagis till 14 om de inte blivit bebis innan. I helgen vet jag inte vad som händer, byte till vinterdäck och besök gravar blir de nog. Men när och hur de får tiden avissa:)
du har haft en jättebra graviditet och snabbt har den gått oxå.jag minns att du var så orolig för komplikationer.men istället fick du en jättebra graviditet villket är bra.maken började prata om bebbemage igår när vi såg en gravid på MAX.men han sa att han är för gammal och jag sa att jag är för gammal.och det stämmer ju oxå.hade man inte genomgått ett helvete med ett MA och vi var yngre så skulle man nog skaffat barn nr 5.
hoppas det kom några till fikat idag.synd att man sov så länge.