Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-26 14:53:03 följande:
Nu har vi varit på ikea o ikano, men fy fasen vad folk! Usch, det var riktigt jobbigt, så uträttade bara våra ärenden o sen flydde vi fort därifrån. Träffade på familjetrollet på ikea Leo fick en skelett dräkt så han ska vara ett skelett på dagis Funderar på att köpa nåt till mig med för det lär väl komma massor med barn o ringa på här på fredag.
ja det var verkligen mycket folk.här är man sur pga tradera.fick en falsk köpare igår samt ca 8 j*vla nigeriamail på min ena auktion.så idag får man börja dagen med att ringa
tradera.ni som kan engelska får gärna hjälpa mig i traderatråden
dinana skrev 2008-10-26 20:44:21 följande:
här kommer det alltid massa ungar, men oftast är det samma ungar.. men jag sa till dem förra året att de får komma på halloween för kommer de inte på rätt dag så får de inget godis. får köra på det i år också då
jag tänker inte vara hemma när halloween är.förra året öppnade vi inte dö
rren.vi firar inte tiggarafton som vi kaller det för.frra året fick vi ägg kastade på alla rutor på framsidan av idioter.jag har funderat på att köpa ägg och slänga på tiggarna!

samt sätt upp en stor lapp på dörren att de får tigga hos nån annan
Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-26 20:31:08 följande:
Jag vet inte, vi har bara varit med om detta med barn som kommer en gång o det var förra året på den dagen de skulle. Innan det så bodde vi i Tannefors med portkod så då var det aldrig nån som kom o ringde på.
tänk om en hade portkod.det gäller att vara borta till kl 21,för sen är porten låst