Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping

Fru T skrev 2008-10-24 14:08:16 följande:
    japp LANTMANNAGATAN 84 är det.. bara å hoppas att dom andra inte vill ha den för vi är bara två som visat inträsse för den (va det igårkväll iallafall)kommer behöva köpa oss en ny soffgrupp å det kanske inte ar riktigt det vi har råd med just nu men men vi får se... det är ju värt en titt iallafall... ja vill ju ha uteplats å allt det där å när en 5a är billigare än en 4a så är ju valet därimellan inte såå svårt..
    v-rummen är inte störra än vanligt.ni har ju en jättefin soffgrupp.allrummet där uppe brukar folk använda som tv/lekrum.det har ingen dörr.på ena väggen i allrummet är det en sovrumsdörr så det rummet är rätt svårmöblerat.våra föräldrar kollade på en sådan 5a men de tog en fyra istället.då allrummet inte gick att använda till ex tv.rum/sovrum
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-10-24 20:26:09 följande:
    Go kväll alla. Tack alla som var här på en trevlig fika. Måste vi göra om snart. Så ev alla andra kan vara med oxå. Hi hi min älskling fick sig allt en dammsugare i paket. Tog med mig Syrran till maxi när väll bilen kom hem i em. Nu är magnus och Syrran och beställer mat sen blir det att mysa upp sig till skräckis film och sen sova. Ska ju upp skapligt imorgon och åka och laga bilen. Så trevlig helg på er alla.
    tackar för ett jättetrevlig fika.du får gratta magnus från mig.hoppas ni får en bra helg.här är det fullt upp.ska vara själv med tre trotsia barn idag.idag ska vi till ikanohuset och kolla runt.ska åka med gratisbussen.

jag tar gärna en fika snart igen.nästa fredag är jag helt ledig så då kan man ta en fika på stan eller hemma hos någon
  • Familjetrollet

god morgon allesammans.här var det stendött i tråden.igår var jag o barnen på tornby.vi passade på att åka gratisbussen både dit och hem.barnen färga håret rosa och skänkte lite pengar till bröstcansern,gick på fiskedamm.

sen försökte man få 14 åringen att visa vad han ville ha när han fyller år och i julklapp.ja det är ju bara ny mobil och pengarSkrattandesom han önskar sig.

vad ska ni hitta på idag?
    här blir det ev norrköping.

• Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2008-10-26 08:07:41 följande:
    Ja, här var det dött Vi var i Norrköping igår en sväng. Shoppade lite på babyland och Media Markt. Sen var vi och hälsade på min pappa som köpt en fin vagga till lillebror så nu blir det att bädda och göra den fin innan lillebror kommer.Idag blir det Ikano tror jag. Lucas hade visst missat det där idag att man fick sova en timme längre
    här har man sovit ut.sov ca 4 timmar i går och vaknade vid 19:30.blir så trött av mensen(rejäla blödningar)tur att maken var hemma så man kunde sova.jag har inte märkt av den extra timmen.vaknade vid 6:30

igår var det fullproppat på ikano.jag såg Mandarin,men hade inte möjligenheten att hälsa då man inte kom mer åt ett håll

suck vad sällan tågen går!på vintern går de jättesällan men på sommaren går de jätteofta.gillar inte att behöva vänta på norrköpings tågstation pga slöddret som brukar vara där.
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2008-10-25 13:28:16 följande:
    Här är det mesta ordnat till kalaset. Nu ska typ alla duscha och göra sig i ordning. Sen måste vi åka upp på folkan och förbereda och så.. Ska bli riktigt skojj faktiskt... Kommer att komma massor med folk... Så nu ska ja ta o gå in i duschen med lilleman... Hoppas att alla har en trevlig helg... Kramar från oss som är i norr...
    ni får ha en fortsatt bra söndag
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-26 14:53:03 följande:
    Nu har vi varit på ikea o ikano, men fy fasen vad folk! Usch, det var riktigt jobbigt, så uträttade bara våra ärenden o sen flydde vi fort därifrån. Träffade på familjetrollet på ikea Leo fick en skelett dräkt så han ska vara ett skelett på dagis Funderar på att köpa nåt till mig med för det lär väl komma massor med barn o ringa på här på fredag.
    ja det var verkligen mycket folk.här är man sur pga tradera.fick en falsk köpare igår samt ca 8 j*vla nigeriamail på min ena auktion.så idag får man börja dagen med att ringa tradera.ni som kan engelska får gärna hjälpa mig i traderatråden
    dinana skrev 2008-10-26 20:44:21 följande:
    här kommer det alltid massa ungar, men oftast är det samma ungar.. men jag sa till dem förra året att de får komma på halloween för kommer de inte på rätt dag så får de inget godis. får köra på det i år också då
    jag tänker inte vara hemma när halloween är.förra året öppnade vi inte dörren.vi firar inte tiggarafton som vi kaller det för.frra året fick vi ägg kastade på alla rutor på framsidan av idioter.jag har funderat på att köpa ägg och slänga på tiggarna!Skrattandesamt sätt upp en stor lapp på dörren att de får tigga hos nån annan
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-26 20:31:08 följande:
    Jag vet inte, vi har bara varit med om detta med barn som kommer en gång o det var förra året på den dagen de skulle. Innan det så bodde vi i Tannefors med portkod så då var det aldrig nån som kom o ringde på.
    tänk om en hade portkod.det gäller att vara borta till kl 21,för sen är porten låst
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-27 11:28:58 följande:
    Vi kanske skulle ta o fika på fredag för då kunde väl familjetrollet oxå o marayah är hemma då oxå
    villket minne du har.jag kan fika på  fredag förmiddag.så jag tar gärna en fika inne i staninnan jag  ska till simhallen på med barnen

stackars liten grabb.låter som lätt hjärnskakning.du är ingen dålig mamma.alla barn ramlar och slår sig det tillhör när de upptäcker världen.så söta dina söner är .igår var inget skoj på ikea.jag klarar inte av så stora folkmängder

mammatill4a

du får hoppa över hit o låna datorns.tänk att du snart har en liten gosig bebbe
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-27 18:51:11 följande:
    Ja, men då tycker jag att vi kör på en fika på stan på fredag förmiddag, verkar vara flest som kan då.Tack, tack Nej, jag klarar heller inte stora folkmängder..Nu mår Vincent bättre, han börjar bli sitt vanliga jag..eller nu sover han för natten, men vi ska hålla extra koll på honom i kväll o natt så han får sova mellan oss inatt.Det får våra barn göra när de är sjuka eller har skadat sig
    här sover oxå barnen när de vill inne hos oss.de är ju bara  barn en gång i livet.
  • Familjetrollet
    Fika på stan på fredag förmiddag 31/10:

Leos och Vincents mamma (Becka) o Vincent
    Dinana o Molly
    Jenny och Lucas
    cicc med E M & L

tid/plats?
  • Familjetrollet

God morgon i ösregnet

vart ska vi mötas på fredag?här är man supertrött idag.

Svar på tråden VI från Linköping