Mammatill4a skrev 2008-10-29 20:47:27 följande:
Familjetrollet. Nej inte än, men ska minnet vet du, idag var temat där, så alma ville inte vara där först. Men de gick över när liam tog hennes hand så de gick in tillsammans. Annars är de la bara, lite nere just nu känner jag men men de går la över de med. Skriver ju inte om de här då de finns ögon i tråden.
du är lika senil som mig.annars kan du skriva ett brev till dagis om bebben skulle hinna titta ut innan du hinner säga till dagis.jag vet vad du menar med ögon

vill du prata så är det bara att komma över.du får klappa magen massor från mig.du har världens sötaste bebismage

den ska du vara STOLT över
Maria84 skrev 2008-10-29 20:55:01 följande:
Här hann vi med i stort sett allt som vi hade planerat idag ialla fall. Var till bvc för att väga Lucas och det gick bra, hade inte gått upp så mkt men hanrör ju så otroligt mkt på sig så det jämnar ju ut sig. Väl där bestämdes det att Liam skulle få sin 5-årsspruta, blev lite övertalningoch mutning innan han gick med på det. En sopbil som han har velat ha ett tag nu så vi sa att vi skulle åka och köpa den om han tog sprutan. Gick väl sådär, första gången så lyckades han rycka till med armen så nålen åkte ut innan hon hann att spruta in det så vi fick ju börja om från början. Liam varjätteledsen men till slut gick det bra. Gör ju lite ondare än tidigare också eftersomdet är allt i den numera. Sen gick han och berättade för alla vi kom i närheten av mestoch berättade att han tagit en spruta och hade fått tapperhetsmedalj Än så länge har han inte reagerat på den, och han har inte så jätteont så vi får välse vad han säger imorron. Lucas har inte varit på så bra humör idag. Är illröd i ändan, bara över natten så vi luftar och smörjer som tokar. Hoppas på att det ger med sig snart så vi får vår glada kille igen.
tas den i benet eller i armen?minnet är kort.ska snart gå 5 års besiktning med
lillan.vi börjar misstänka att hon är känslig mot nåntt i matväg.vissa dagar är hennes mage som en fotboll och magen är inte som den bör vara.alla våra barn har haft/har matallergi.lillan fick göra glutenprov som liten men det hade hon inte.