Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping

Mandarin skrev 2008-11-01 16:47:56 följande:
    Ok, då kanske vi syns
    ja det kanske vi gör.ska var där  när de öppnar.det bästa brukar ju finnas då.

här är man helt utslagen.när vi såg på film förut så somnade jag.så det blev bara gubben o barnen som såg färdigt filmen.veckan efter mensen är hopplöst för då är jag helt slut och är jättetrött
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Familjetrollet

halloj i stugan

här har man gått masor idag.vi var över 2 timmar på loppisen och kollade.det var så mycket folk att man knappt kom fram till borden.

Mandarin fyndade du något?

här har man städat smått,fixat saker som ska ut på T

Mammatill4a

det är då en busig bebbe,den kanske tittar ut samma dag som olivia fyller år

Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-02 14:19:13 följande:
    Vi har spenderat tre timmar på busfabriken nu, jättekul Nu ska det lagas mat här innan mina föräldrar o bror ska åka hem..
    barnen gillar det stället.sjärlv får man huvudvärk av allt skrikande.många säger att busfabriken i norrköping är mycket bättre så nån gång ska vi åka dit oxå
  • Familjetrollet
    Mandarin skrev 2008-11-02 19:01:31 följande:
    Jag köpte en Vidio aparet till LInn hennes hadde gått sönder. Så hittade som lite krim krams också. Ewa min granne köpet mycket dock. Vi var också där länge fikade ock gick en runda till. Träffade mycket folk bla min gammla fröken från lågsadiet som har sig lik iallfall till utsendet.
    skoj.vi fyndade oxå lite.vi gick tre varv runt hela bygget och fikade.
    JePaLuLi skrev 2008-11-02 18:11:58 följande:
    Nån som har ett bra tips på farsdagspresent??
    inte en aning.motiv på barnbarn på en tröja ,kaffekopp mm brukar funka bra
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-02 20:04:30 följande:
    Fika i veckan? Jag kan när som istort sett, förutom onsdag.
    jag kan bara lördag och söndag nästa vecka
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-11-02 21:10:40 följande:
    Jag kan alla dagar utom måndag.. som jag vet. Är ungarna lediga från dagis på onsdag?
    de har nyss haft studiedag här.

vad ska ni hitta på idag?vi ska kolla på en tvåplanslägenhet ute på landet.dock är det en
    4a och dyr är den oxå.men så får man välja tapeter till hela lgh samt att den är nybyggt/omgjord.fast lyan vi bor i nu är ju svindyr.så en nybyggd lägenhet säger man nog inte nej till.men vi får se när vi kommer dit.man har ju lite krav om man ska bo på landetSkrattande
  • Familjetrollet

huga vad kallt det är ute idag.här ska man rita av en massa mönster och förhoppningsvis hinna prova symaskinen idag.töserna har beställt en massa dockkläder.

• Familjetrollet

Grattis marko!
    nu är man hemkommen från landet.det var verkligen landet för det var massor med snö och snögubbar på en del tomterFörvånad.

lägenheten var väldigt speciell.då det är en gammal 1a som är ombyggd till en 4a på två plan.han som ägde huset var supetrevliga.dock skulle vi bli enda barnfamiljen i "radhuslängan".men det är ju villaområde oxå i byn så barn lär det finnas

skolan ligger en bra bit bort så då blir det skolskjuts.så nu ska vi fundera tills ikväll och återkomma om vi ska flytta dit i början av nästa år

nackdelen är att det är en liten by och långt till allt och att vi har tre månaders uppsägning..men lägenheten är värd varje krona då man får välja tapeter och får diskmaskin i hyranGlad.sen så är ju lägenhet nybyggd/omgjord

så nu måste vi fundera till ikväll och sen skaffa referenser från G om vi ska flytta

• Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-03 18:38:24 följande:
    Nu har vi varit o kikat på en tvåplans lägenhet i Haninge, men det var inget för oss, vi bor så bra nu med uteplats o allt. Annars får man ju börja om igen med hiss o hela skiten.
    de lägenheterna verkar så knasiga.hade en kompis som har bott där.två ytterdörrar på två plan om jag minns rätt
    thelifesaviour skrev 2008-11-03 18:52:33 följande:
    Det måste verkligen vara nackdelen med Lambohov, annars är det ju verkligen jättebra! Men det är ju faktiskt en bra bit bort. :(
    ja det tar en bra stund med bussen in till stan.när jag bodde där så hade man en buss att välja på.sen har de bytt själva bussvägen till stan några gånger oxå.i ryd har man bara en buss nu sen de ändrade i somras.förut hade vi tre bussar att välja på
  • Familjetrollet
    Mandarin skrev 2008-11-03 17:18:49 följande:
    Ute på landet... var?

skeda udde

ush villken huvudvärk man har idag.verkar vara något som går då maken oxå har envis huvudvärk

• Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-11-04 06:30:12 följande:
    Go morgon på er alla. Här har man legat vaken en timme och bara rullat runt i sängen och tänkt. Ingen bebis har kommit och känner inga symtom på de heller så de kan ju kvitta. Ska la ta och gå upp här och se om man får i sig lite frukost, bebis har sparkat på ett tag och gjort mig hungrig:) alltid nåt. Ha en bra dag alla skriver igen när jag varit hos bm.

du får ha en bra dag.här har man huvudvärk idag oxå.

här får man välja tvättmaskin,diskmaskin,torktumlare som tillval.

vad ska ni hitta på idag?här har man bokat tvättstugan i sex timmar igen.sen så ska det städas lite oxå

Svar på tråden VI från Linköping