Du måste logga in för att svara i en tråd.

• cid

Västervik X

Snart är gamla tråden på utgång igen. Så här kommer en ny.
    Är världssämst på att skriva i tråden, så det är ju tur att ni andra är duktiga! Däremot är jag fltig på att läsa, så jag finns här i alla fall

Välkomna in alla gamla, nya och alla nyfikna!

• Svar på tråden Västervik X
  • väduren82

Hallå!
    är här med ;) också börjat plugga på allvar nu, läser ju till uska, klar 19 december i år,så skönt ;)
    Men kul att plugga, roligare än att jobba i hemtjänsten i alla fall!

• Marie med två barn

cid - så bra att vi har dig som håller koll på när det behöver fixas nya trådar.

• väduren82

Tjena morss! Ingen som vill sälja snickarbyxor för gravida, storlek 38/40 eller typ medium?

• Aannna
    väduren82 skrev 2008-08-29 15:44:10 följande:
    Tjena morss! Ingen som vill sälja snickarbyxor för gravida, storlek 38/40 eller typ medium?
    tips: kolla tradera!!!
  • Jullan84

Någon som vet vart man får tag på tidtabeller till stadsbussarna?
    Gick in via vastervik.se, som jag alltid gjort, men när jag kickar på "Stadsbussar, tidtabeller" så måste man skriva in användarnamn och lösenord.
    Hum?

• FrogLeg

Hej...
    Nu har jag oxå hittat hit. Och till Familjeliv, har inte varit här på jättelänge. Är upptagen med så mycket annat så jag glömmer FL *skratt* Hoppas iaf att ni alla mår fin fint =)

• Marie med två barn

Är det någon här som har erfarenhet av BuP? Hur lång tid tar det innan man får tid för ev. utredning? Vad gör de? Hur lång tid tar utredningen?

• TvåM
    Jullan84 skrev 2008-08-31 14:34:35 följande:
    Någon som vet vart man får tag på tidtabeller till stadsbussarna?Gick in via vastervik.se, som jag alltid gjort, men när jag kickar på "Stadsbussar, tidtabeller" så måste man skriva in användarnamn och lösenord. Hum?
    Den finns på klt.se
  • Aannna
    Marie med två barn skrev 2008-09-01 08:32:17 följande:
    Är det någon här som har erfarenhet av BuP? Hur lång tid tar det innan man får tid för ev. utredning? Vad gör de? Hur lång tid tar utredningen?
    det beror lite på vad det gäller, men dom har hur mycket som helst att göra, så det brukar ta lååång tid innan dom gör en utredning, men det beror ju helt och håller oxå hur läget är.
Svar på tråden Västervik X