• cid

Västervik X

Snart är gamla tråden på utgång igen. Så här kommer en ny.
    Är världssämst på att skriva i tråden, så det är ju tur att ni andra är duktiga! Däremot är jag fltig på att läsa, så jag finns här i alla fall

Välkomna in alla gamla, nya och alla nyfikna!

• Svar på tråden Västervik X
  • Aannna

heej heej nu är vi hemkomna från Barnavdelningen på sjukan, blev att snabbt åka in igår kväll, han fick feberkramp och jag var själv hemma men ja fick bukt på det fast det var första gången!! vi fick medicin och så nu om det skulle hända igen. men nu är jag så himla trött har sovit 3 timmar på 40 timmar så jag är rätt slut måste jag säga...men nu sover albin i alla fall! **skönt** god natt på er!!!!

• väduren82

Aannna: Vad jobbigt det lät men bra att Albin mår bättre nu! vet hur jobbigt det kan vara, Natalie hade jättehög feber imars, typ 40-41 grader till och från i över en vecka!

• Aannna
    väduren82 skrev 2008-09-02 14:21:01 följande:
    Aannna: Vad jobbigt det lät men bra att Albin mår bättre nu! vet hur jobbigt det kan vara, Natalie hade jättehög feber imars, typ 40-41 grader till och från i över en vecka!
    ja det var jobbigt när det hände men skönt att vi fick ligga kvar över natten och se så allt var okej,¨

hur har ni det allihopa tycker det är lite dålig fart på tråden??

vi ska ha dop på lördag så här är det full fart och massor att göra.
  • Majalaja
    Aannna: Kul med dop! Vad blir det för tårtor nu då? Har du bestämt dig för något smaskigt?
  • Aannna
    Majalaja skrev 2008-09-03 14:12:44 följande:
    Aannna: Kul med dop! Vad blir det för tårtor nu då? Har du bestämt dig för något smaskigt?
    jag kom på att jag inte hade den tiden att göra tårtorna, så vi beställde dom..... hua men dom är så dyra bara....
  • Odine

Hallojsan!

Ingen som vet om nån har en syskonvagn till salu? Börjar känna lite att det kanske är dax att kolla runt lite och fixa dom sakerna vi behöver haha

• Cammmie

hejhej nu har jag hittat hit med...Tyckte det va lite för dött i den förra tråden så såg jag att det va en ny tråd.. hehehe....

Va det någon mer än jag o jullan som va på terranova dagen igår?

• Aannna

vilket väder det är ute... usch gillar inte hösten..... jaja var tvungen att gnälla av mig lite... hehe

tänkte höra här om det är någon som går på någon av Öppna förskolorna. **nyfiken**

• beldaran76

Kikar in här, är det någon som har en Phil&Ted vagn till salu måntro? Jag har en Emmaljunga City Cross men jag börjar misstänka att sonen inte kommer att acceptera att få stå på ståbräda, han älskar att åka vagn.... Sonen är alltså 2,5 nu och kommer att vara nästan 3 när nästa bebis kommer i februari.

♥ Victor 19/4 -06 ♥ Pyret med BF 22/2 -09 ♥
  • Marie med två barn

Hur har ni det i höstrusket allihop? Lite tråkigt tycker jag att det är så mörkt nu, både på morgonen när man går upp och så tidigt på kvällen. Just nu är ju klockan bara halv 9 och det är precis kolsvart ute.

*Carpe Diem*
Svar på tråden Västervik X