• cid

Västervik X

Snart är gamla tråden på utgång igen. Så här kommer en ny.
    Är världssämst på att skriva i tråden, så det är ju tur att ni andra är duktiga! Däremot är jag fltig på att läsa, så jag finns här i alla fall

Välkomna in alla gamla, nya och alla nyfikna!

• Svar på tråden Västervik X
  • sunzhine

Här har det inte alls fixats nåt till jul, köpt lite mer julgardiner men inget bak eller så. Koncentrerar all min fritid (vilket e ytterst lite) till o plugga körkort.

• Cammmie

ojjoj vad julen närmar sig... Här är det några som redan håller på med julpynt... Jag tänker ta det till första advent, som vilket är snart men får ta det den veckan....

• nelie

jag har också sett flera som tagit fram sina ljusstakar och slingor i fönstren. lite för tidigt för mig iaf. det blir tidigast till 1'a advent. (men då brukar d va så stressigt att sakerna kommer fram några dagar senare) så ser traditionerna ut hos mig :O)

• lufsan78

vi ska åka till västervik två veckor vid jul

• Odine

Längtar efter att julpynta, eller iaf ta fram ljusstakarna och gardinerna Får hoppas att man har ungen utanför magen då med haha, 1 vecka kvar nu till bf

• Lena1976

Ja längtar oxå till att få börja pynta o göra fint....
    Lyssna på julmusik o mysa i höst/vintermörkret

Min lilla tjeja skulle promt ut o åka pulka idag då det snöade 10 flingor

• Aannna

jag längtar oxå till pynt iof blir det nog inte så mycket mer än ljusstakar, och gardiner och lite ljuslyktor..

• Ankan217

Heja på odine!! Snart kommar den ska du se!!

Finns det någon duktig västervikare här som kan göra en ny tråd. Jag är dålig på det.

Snart är ju denna tråd död!

• Odine

Och så var man på den magiska dagen då, och det är nog bara luft där inne iaf haha

• sunzhine

Då håller vi tumamrna för dej idag då Odine o hoppas på att bebis kommer snart!!!

Så skönt, har ledigt för helg nu, tillbringat förmiddan till o städat hela bottenvåningen, sen tog orken slut Bara två våningar kvar men det får vänta till sambon kommer hem...

• Aannna

ja odine bara hoppas du slipper gå över så länge som du gjorde med dom andra... vi hejar på att den kommmer snart!!!

• Löken

Hualigen va kallt det ääärrrrrr!

Svar på tråden Västervik X