• cid

Västervik X

Snart är gamla tråden på utgång igen. Så här kommer en ny.
    Är världssämst på att skriva i tråden, så det är ju tur att ni andra är duktiga! Däremot är jag fltig på att läsa, så jag finns här i alla fall

Välkomna in alla gamla, nya och alla nyfikna!

• Svar på tråden Västervik X
  • Aannna

Jag är här oxå...

Idag har Albin fått sin 3månader spruta... han var super duktig

Tycker ni att vi ska dra ihop en träff någonstans och ses allihopa??? skulle vara kul och ses IRL.  en tanke i alla fall.

• Majalaja

Jag är också här! Nån som vet hur Liten och stor har öppet den här veckan? Tänkte ev ta dit killarna någon dag nu när jag har semester.

• Ankan217

Hej! precis kommit hem från jobbet. Hittade hit.

• nelie

och jag har också hittat hit :O)
    sitter och läser en evighetslång och supertråkig avhandling... ibland undrar jag varför man utsätter sig för att plugga när arbetsmarknaden ändå ser ut som den gör. men, oftast är det ju roligt och intressant, som tur är.
    det ringde nyss en telefonförsäljare och jag tog tillfället i akt och prata av mig lite med denna stackars människa i 14 min för att sedan tacka nej till erbjudandet. haha, jag blir nog snart rödlistad... men jag tycker nog att dom får skylla sig själva när de ringer under tiden jag sitter och har mina råpluggardagar. för man gör ju allt för att slippa...

hoppas ni andra har det roligare än vad jag har!

• Lena1976

Hittat hit jag oxå....

• sunzhine

Ledig idag, skönt på sätt o vis men har ju tonvis med jobb här hemma. Men nu börjar vi verkligen komma iordning,har bara lite småsaker i köket kvar sen e hela entréplan färdigrenoverat! Efter det drar det igång med vårt sovrum o sen gillestugan. Men det blir fint o vi trivs bra trots lite stök

Nelie, jag får lite ångest när jag läser det du skriver, börjar magisterprogrammet närsta vecka o hoppas verkligen att jag orkar med det vid sidan av jobbet...

• nelie

sunzhine:
    vad spännande. det blir säkert jättekul! visst kan det säkert bli lite jobbigt ibland att både plugga och jobba, men med motivation och stöd och peppning från omgivningen så kommer det säkert gå alldeles utmärkt. du har ju kommit så här långt :O) jag önskar lycka till! det kommer säkert gå jättebra.

va roligt det låter, funderade på att läsa till lite kurser och skriva en d-uppsats å greja, men jag pendlar ju till norrköping och har precis börjat min 9'e termin, så jag kände inte för att plugga mer. blir ju färdig till jul och det ska bli så skönt. hittills har jag ju tillbringat 4 år i skolbänken efter gymnasiet, så nu ska det bli skönt att bli färdig. har ju i princip inte gjort annat än att plugga.

Svar på tråden Västervik X