• cid

Västervik X

Snart är gamla tråden på utgång igen. Så här kommer en ny.
    Är världssämst på att skriva i tråden, så det är ju tur att ni andra är duktiga! Däremot är jag fltig på att läsa, så jag finns här i alla fall

Välkomna in alla gamla, nya och alla nyfikna!

• Svar på tråden Västervik X
  • Linakinn

Nu har jag varit förkylt i 6 veckor! Ingen mer med dessa eländiga dagisbaciller som går runt runt... Vad ska man göra??

• Jullan84

Linakinn

Ja snorigt är det hela tiden tycker jag.
    Är inte många dagar i rad vi alla 3 är snorfria.
    Idag blev det inget dagis heller.. Han vaknade med feber.

Trist är vad det är.

• Ankan217

Linakinn: Det kan ju vara en basill du har därför det inte går över. Men det är många som är sjuka nu, länge. Tråkigt.

Jag har en fråga till alla.

Jag har lite pojkkläder (ganska mycket) Storlek 50 till 86. Det finns byxor, tröjor, stickade tröjor, overall mm mm.
    Någon som är intresserad. Du får kläderna!

• Lena1976

Här är vi oxå sjuka....är inne på andra veckan utan dagis

Lilltjejan har åkt på lunginflammation....inte alls roligt

• Marie med två barn

Ankan217 - prova att sälja kläderna på Tradera.

*Carpe Diem*
  • Ankan217

Marie med två barn: Tack för tipset, men jag har blivit av med kläderna.

• ekarny

Hej på er! Hoppas vädret är bra mkt bättre hos er än här nere. Vi blåser bort!
    Jag undrar lite om hur affärerna i stan har öppet på helgerna? Vi ska snart upp en sväng nämligen.
    He en skön söndag!

¸.?°´¯) Älskade underbara Familj (¯`°?.¸
  • Linakinn
    Ankan217 skrev 2008-10-14 20:44:38 följande:
    Linakinn: Det kan ju vara en basill du har därför det inte går över. Men det är många som är sjuka nu, länge. Tråkigt.
    Nja, "tyvärr" tror jag inte det är det... Det är nog bara 5-6 förkylningar i rad... Jag ser på sonens snor när det är en ny förkylning. Då går det från grönt till vattnigt och rinnande... Då är det bara att samla nya krafter... Usch usch usch...
  • lufsan78

tittar in här och tittar hur ni har det

Svar på tråden Västervik X