• cid

Västervik X

Snart är gamla tråden på utgång igen. Så här kommer en ny.
    Är världssämst på att skriva i tråden, så det är ju tur att ni andra är duktiga! Däremot är jag fltig på att läsa, så jag finns här i alla fall

Välkomna in alla gamla, nya och alla nyfikna!

• Svar på tråden Västervik X
  • Linakinn

Ja, vad gör man... Jag har jobbat natt i helgen, så jag har mest sovit... Men hunnit med att kratta lite löv (som nu känns helt onödigt eftersom det blåst ner en miljon löv till...)varit på barnridning, haft släkten på kanelbullefika och lagat god mat... Axel är lite sjuk så vi har mest hållt oss inne...

• Aannna
    Linakinn skrev 2008-10-06 02:59:08 följande:
    Ja, vad gör man... Jag har jobbat natt i helgen, så jag har mest sovit... Men hunnit med att kratta lite löv (som nu känns helt onödigt eftersom det blåst ner en miljon löv till...)varit på barnridning, haft släkten på kanelbullefika och lagat god mat... Axel är lite sjuk så vi har mest hållt oss inne...
    hehe du verkar ha hunnit med mycket fast du har sovit hihi =)) ja hösten är inte kul tycker jag, längtar till sommaren.
  • ludicrous

Någon som har en tvilling/syskonvagn att sälja billigt? eller låna ut v 44.
    Högst 1000 kr :)

• Majalaja
    ludicrous skrev 2008-10-07 08:41:41 följande:
    Någon som har en tvilling/syskonvagn att sälja billigt? eller låna ut v 44.Högst 1000 kr :)
    Har en sulkyvariant som jag vill bli av med....med fullt liggläge dock.
  • Majalaja
    ludicrous skrev 2008-10-07 08:41:41 följande:
    Någon som har en tvilling/syskonvagn att sälja billigt? eller låna ut v 44.Högst 1000 kr :)
    Ska du ha tillökning igen?
  • Jullan84

ludicrous

Har för mej jag såg en liten annons i VT i veckan.
    En syskonvagn för 700kr.
    Det var en såndär de sitter framför varandra..

• Jullan84

Den finns kvar...
    www.vt.se/kopsalj/
    De har satt ut flera annonser... Började visst på 1900kr, men är nu nere på 700kr.
    haha

• ShootingStar

ludicrous: kolla din inbox

• Endag

Hoppas ni alla mår bra,
    här har lillen haft en långdragen förskylning, men den börjar äntligen lätta!

Vet någon om det är marknad i Vimmerby imorron?

• Ankan217

Fick just vimmerby tidningen där står det att det är Förmarknad med loppis idag den 10 och höstmarknad imorgon 11. Den öppnar kl 9.

Svar på tråden Västervik X